اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مربی سایپا: هیچ علائمی از کرونا ندارم/ فعلا در قرنطینه خانگی هستم

مربی تیم والیبال سایپا گفت: برخلاف جواب تست کرونا که مثبت بود، هیچ علائمی از این بیماری ندارم.

مربی سایپا: هیچ علائمی از کرونا ندارم/ فعلا در قرنطینه خانگی هستم

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی انجام تست کرونای از تیم والیبال بزرگسالان سایپا، جواب تست‌ها امروز شنبه 7 تیر ماه اعلام شد. تست اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم به غیر از یک نفر منفی اعلام شد.

کامبیز یعقوبی، مربی تیم والیبال سایپا فعلاً دوران قرنطینه را سپری خواهد کرد و پس از 2 هفته قرنطینه شدن، آزمایش مجدد خواهد داد و در صورت منفی بودن تست به تیم ملحق خواهد شد.

یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار داشت: امروز جلسه معارفه قرار بود در باشگاه برگزار شود. قبل از آن جواب تست‌ها آمد و به من گفتند که جواب آزمایشم مثبت است و مشکوک هستم. من هم بلافاصله به خانه برگشتم و در جلسه معارفه هم حضور پیدا نکردم.

وی ادامه داد: برخلاف مواردی که در آزمایش قید شده، هیچ علائمی از کرونا ندارم. من روزی چند ساعت با حفظ پروتکل‌های بهداشتی تمرین می‌کردم. برخی از پزشکان اعتقاد داشتند که کرونا را رد کرده‌ام، اما هنوز ممکن است ناقل باشم.

دستیار مصطفی کارخانه خاطرنشان کرد: فعلاً به خانه برگشتم و قرار شد در قرنطینه باشم تا چند روز دیگر دوباره تست بدهم و جواب قطعی مشخص شود. نه تب و نه سرفه و نه هیچ علائم دیگری در خودم حس نمی‌کنم، اما خداراشکر که این تست ها گرفته می‌شود تا سلامت جامعه به خطر نیفتد. 

یعقوبی با بیان اینکه استرسی ندارم، گفت: چون علائمی ندارم، نگران نیستم. فقط از این موضوع ناراحت شدم که فعلاً نمی‌توانم در تمرینات حضور پیدا کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول