اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

حذف پست‌های مربوط به «افشای حقوق بشر آمریکایی» توسط اینستاگرام

اینستاگرام در اقدامی غیرحرفه‌ای، پست‌های مربوط به «افشای حقوق بشر آمریکایی» را پاک می‌کند.

حذف پست‌های مربوط به «افشای حقوق بشر آمریکایی» توسط اینستاگرام

اسماعیل آجرلو، رئیس حوزه هنری استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: حوزه هنری استان البرز با همکاری دبیرخانه جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی اقدام به درج مطالب، فیلم و عکس با محتوای «افشای حقوق بشر آمریکایی» در فضای مجازی نموده است.

رئیس حوزه هنری استان البرز بیان کرد: این مطالب به صورت روزشمار از 10 روز مانده به روز 12 تیر ماه (روز افشای حقوق بشر آمریکایی) در صفحات مجازی از جمله اینستاگرام گذاشته می‌‌شود که این شبکه اجتماعی در اقدامی عجیب و دور از اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای پست‌هایی که با تصاویر ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی باشد را پاک می‌کند.

این مقام مسؤول افزود: همراهی اینستاگرام با آمریکا با حذف اکانت و پست کاربران ایرانی و جلوگیری از آزادی بیان ایرانیان در فضای مجازی، مسبوق به سابقه است. 

وی ادامه داد: اینستاگرام تاکنون صد‌ها پیام فعالان فضای مجازی داخل و خارج ایران را که به اقدام تروریستی رژیم آمریکا واکنش نشان داده‌اند، حذف کرده است که چندی پیش با حذف پست‌های مربوط به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به این عمل غیراخلاقی دامن زد.

آجرلو یادآور شد: این شواهد نشان می‌دهد که شبکه‌های اجتماعی خارجی از جمله اینستاگرام و فیس بوک به رغم آنکه خود را داعیه‌دار آزادی بیان می دانند، با حذف مطالب کاربران این ادعا را مخدوش می‌کنند.

گفتنی است اینستاگرام شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که دفتر آن در آمریکا واقع شده است.

 

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول