اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش درودگر به زدوخورد در جلسه سازمان لیگ/فدراسیون به دنبال دگرگونی در سیستم تبلیغات محیطی+ فیلم

رئیس سازمان اقتصادی فوتبال از تلاش فدراسیون برای ایجاد تحول در سیستم تبلیغات محیطی خبرداد.

واکنش درودگر به زدوخورد در جلسه سازمان لیگ/فدراسیون به دنبال دگرگونی در سیستم تبلیغات محیطی+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صادق درودگر در خصوص بحث سرپرستی علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این مسئله تمام شد. فسانه گشت و کهن شد حدیث اسکندر/ بحث نوآر که نو را حلاوتی است دگر. من در مورد علی کفاشیان به اندازه کافی صحبت کرده‌ام، از سرپرستی او هیچ خبری ندارم و هیأت رئیسه هم نبوده‌ام. 

درودگر در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: این مسئله هم به هیأت رئیسه مربوط می‌شود و از آن هم اطلاع ندارم. آقای براتی در این مورد بسیار زحمت کشیده، از او سؤال کنید.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا فدراسیون از او برای حل مشکل اساسنامه کمکی نخواسته است، گفت: مشکل این است که وقتی یک اساسنامه می‌خواهد دچار تحول بشود، این ماجرا برای یک سال و دو سال نیست، سال‌های سال بوده، مکاتبات متقابل انجام می‌شود، نقطه‌نظرات را می‌دهند و به نقطه مشترک دوجانبه می‌رسند. الان هم روی یک بحث کوچک نظر دادند ما هم باید نظراتمان را بدهیم. اگر اصلاحی می‌خواهد آن را اصلاح کنیم، اگر لازم است آن را به دولت یا مجلس ارائه بدهیم تا کمک کنند که این مشکلات حل شوند.

وی در مورد اینکه اگر این مشکلات کوچک باعث تعلیق فوتبال شوند، اظهار داشت: نه ان‌شاالله که اینطور نمی‌شود. اصلاً قرار نیست این اتفاق بیفتد. آن‌ها تهدید نکرده‌اند. ما مسیر حل مشکلات را پیش رفته‌ایم و مشکلات در حال حل شدن هستند. 

درودگر در مورد اینکه گفته می‌شود آخرین مهلت روز یکشنبه است، عنوان کرد:‌ من بی‌خبرم و اصلاً اطلاع ندارم.

رئیس سازمان اقتصادی فوتبال در مورد اینکه چقدر می‌توان در 9 هفته باقی‌مانده لیگ، از مسابقات درآمدزایی کرد، گفت: همانقدر که قرارداد بسته‌ایم، ولی ممکن است در این چند هفته پیشنهادات جدیدی داشته باشیم که رقم آن چشمگیر نخواهد بود. البته پیشنهادی داشتیم که در حال بحث هستیم تا ببینیم در 9 هفته چه سرویسی می‌توانیم به آنها بدهیم ولی سعی می‌کنیم در سال آینده تحول جدیدی در سیستم تبلیغات محیطی داشته باشیم تا ان‌شاالله وقتی در هیأت رئیسه سازمان لیگ تصویب شد، به اطلاع همه برسد. 

وی در خصوص سرانجام پرونده‌هایی که باز مانده بودند، عنوان کرد: یک پرونده را اجرایی گرفتیم و بسته شد، یکی را هم همین امروز کارشناس آمد به سازمان لیگ آمد اسناد ما را تأئید کرد و به زودی رأی صادر می‌شود و قطعا به نفع ما خواهد بود. برای سومی هم داور مشخص شد، نمایندگان فدراسیون هم معرفی شدند و ظرف چهار پنج ماه آینده مشخص می‌شوند.

وی در مورد اینکه چقدر این پرونده‌ها آورده دارند، گفت: چقدر آن را دقیق نمی‌توانم بگویم، اگر یک ریال اشتباه بگویم فردا پیراهن عثمان می‌شود، فقط می‌دانم یا تومان است یا ریال!

درودگر در مورد اینکه تکلیف پولهایی که قرار بود به تیم‌ها پرداخت شود گفت: این را از بخش مالی سؤال کنید.

وی در مورد پیشنهاد زنوزی برای تبلیغات محیطی، اظهار داشت: او مالک باشگاه تراکتور است و زحمات زیادی کشیده است، هواداران تراکتور مانند نساجی، ملوان، نفت آبادان، سپاهان و نفت و فولاد پر شور و قابل احترامند. اگر پیشنهادشان رسما به سازمان لیگ رسیده باشد قطعا بررسی می‌شود. ما به پیشنهاداتی که در رسانه‌ها داده می‌شود نمی‌توانیم توجه کنیم چون پیشنهاد زیاد می‌شود. هر پیشنهادی بیاید، بهاروند به هیأت رئیسه می‌دهد و کارشناس این کار که سهیل مهدی باشد آن را بررسی می‌کند. 

درودگر در مورد اینکه آیا در جلسه قبلی هیأت رئیسه سازمان لیگ گرد و خاک شده بود، گفت: منظورتان این است که قبل از اینکه ما بیاییم نظافت می‌کردند؟!

وی در مورد اینکه منظور از گردوخاک، زد و خورد است، عنوان کرد:‌ نه، زد و خوردی صورت نگرفت چون اگر زد و خورد باشد و یک طرفش من باشم ممکن است خون و خونریزی شود! نمی‌دانم، باخبر نیستیم. چنین چیزی را ندیدم. مشاجره هم نداشتند. 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول