اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ایجاد جاده سلامت مصوبه شورا نیست/ ارائه گزارش وضعیت الوند به زودی در شورا

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: ۱۰ سازمان مرتبط با وضعیت کوهستان الوند به زودی گزارش خود را به صورت کتبی به شورا اعلام می‌کنند که با حضور رسانه‌ها بررسی می‌شود.

ایجاد جاده سلامت مصوبه شورا نیست/ ارائه گزارش وضعیت الوند به زودی در شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز نشست بررسی کوهستان الوند با عنوان نجات الوند در دفتر خبرگزاری ایسنا برگزار شد.

این جلسه قرار بود با حضور مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری همدان، مدیرکل محیط زیست همدان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان، رییس هیات کوهنوردی استان همدان، مدیرکل مسکن و شهرسازی همدان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شود که ‌مدیرکل میراث فرهنگی و هلال احمر حضور نیافتند.

در این جلسه خبرنگاران و اعضای برخی انجمن دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی حضور داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: دهکده گنجنامه در کمیسیون گردشگری طرح جاده سلامت را ارائه کرد که همه با این طرح مخالفت کردند و تصویب نشد.

کامران گردان با بیان اینکه برای جاده برگشت گنجنامه نیز در شورای شهر طرحی وجود ندارد بیان کرد: بکر بودن الوند و اهمیت گردشگری از دلایل رد این طرح بود به طوری که گونه‌های گیاهی آنجا در هوای همدان تاثیر دارد و مسائل زیست‌محیطی نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همه با طرح ایجاد جاده سلامت مخالفت داشتند بیان کرد: هیچ مصوبه‌ای چه در دور پنچم و چه ششم داده نشده و باید در کمیسیون زیربنایی بررسی می‌شد که در آنجا نیز خبری نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خطاب به رسانه‌ها مطالبه‌گری آنها را ستودنی دانست و افزود: بالاخره همه معتقدند که مشکل الوند باید حل شود و نباید تخریبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در اولین فرصتی که پی به تخریب در دل الوند بردیم ورود کردیم بیان کرد: شورای شهر ضمن بررسی ترتیب بازدید از آنجا را دا که در آنجا نیز ضمن بررسی، توضیحاتی داده شد اما به این نیز بسنده نکردیم.

گردان خاطرنشان کرد: شورای شهر به ۱۰ سازمان مرتبط نامه نوشته که توضیحات خود را در خصوص تخریب جاده میشان به صورت کتبی ارائه دهند که طی یک جلسه آنها را دریافت کرده و رسانه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول