اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف بیش از 2 میلیون نخ سیگار قاچاق در مرزهای آبی هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف بیش از 2 میلیون نخ سیگار قاچاق در مرزهای دریایی شهرستان قشم خبر داد.

کشف بیش از 2 میلیون نخ سیگار قاچاق در مرزهای آبی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین دهکی گفت: مرزبانان دریایی شهرستان قشم مبارزه با قاچاقچیان و سرباندهای قاچاق را در دستور کار خود قرار داده و با اجرای یک طرح عملیاتی بزرگ موفق شدند یک از باند وارد کننده کالای دخانی به مرزهای دریایی هرمزگان را متلاشی کنند.

وی افزود: مرزبانان این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر اینکه یک فروند لنج حامل سیگار قاچاق قصد تخلیه محموله خود را در حوالی جزیره هنگام به قایق های تندرو دارد، سریعا برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سردار دهکی عنوان داشت: مرزبانان حین گشت‌زنی در منطقه و در محدوده 18 مایلی شرق جزیره هنگام شناور قاچاقچیان را در حال تخلیه سیگارهای قاچاق به شناورهای تندرو می‌باشد، مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه خدمه موتورلنج با مشاهده مرزبانان با رها کردن شناور خود بوسیله شناورهای تندرو از محل متواری شدند، اذعان داشت: مرزبانان ضمن توقیف موتورلنج در بررسی دقیق از آن موفق شدند 2 میلیون و 420 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف کنند.

سردارحسین دهکی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار اطلاعاتی می‌باشد، گفت: ارزش ریالی کالاهای دخانی کشف شده 15 میلیارد ریال برآورد می‌شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول