اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تلاش‌ نافرجام ستاره فرانسوی برای نجات تیم سابقش

تلاش مدافع تیم ملی والیبال فرانسه برای نجات تیم سابقش از بدهی به نتیجه نرسید.

تلاش‌ نافرجام ستاره فرانسوی برای نجات تیم سابقش

به گزارش خبرگزاری فارس، کوین لروکس، مدافع تیم ملی والیبال فرانسه تصمیم داشت به کمک برخی دیگر از بازیکنان بدهی باشگاه رن را پرداخت کند تا تیم والیبال این باشگاه منحل نشود. تیم باسابقه و حرفه‌ای رن حدود 300 هزار یورو بدهی داشت و به همین دلیل مسئولان این تیم به دنبال انحلال بودند که لروکس تصمیم خود را به آنها اعلام کرد.

وی در این خصوص اظهار داشت: در سال 2018 برای رن بازی می‌کردم و لحظات خوبی را پشت سر گذاشتم. رن هوادارانی دارد که واقعا عالی هستند و من به درخواست آنها قدم جلو گذاشتم که مشکلاتش را حل کنم. حق این باشگاه است که به کار خود ادامه دهد و در سال‌های آینده به یک باشگاه بزرگ در فرانسه تبدیل شود.

تلاش مدافع تیم ملی والیبال فرانسه برای نجات تیم سابقش از بدهی به نتیجه نرسید و این تیم یک بار دیگر در آستانه انحلال قرار گرفت.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال فرانسه که فصل گذشته در لیگ چین حضور داشت، خاطرنشان کرد: چندین بار با مسئولان رن تماس گرفتم. شناخت خوبی از این باشگاه دارم و نمی‌خواستم اجازه دهم که تعطیل شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول