اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

اخراج 2300 کارمند و تعطیلی 200 شعبه کامرز بانک آلمان

کامرزبانک دومین بانک بزرگ آلمان احتمالا در هفته آینده در یک نشست فوق‌العاده، تعطیلی شعبه‌ها و فرصت‌های شغلی بیشتر را تصویب خواهد کرد.

اخراج 2300 کارمند و تعطیلی 200 شعبه کامرز بانک آلمان

به گزارش گروه اقتصاد بین‌ الملل فارس به نقل از رویترز، کامرزبانک آلمان احتمالا در هفته آینده، در یک نشست فوق‌العاده، تعطیلی شعبه‌ها و فرصت‌های شغلی بیشتر را تصویب خواهد کرد.

یک روزنامه آلمانی امروز گزارش داد، کامرزبانک که سال گذشته اعلام کرده بود در نظر دارد تا هزاران فرصت‌های شغلی را کاهش دهد، اعلام کرده است در حال پردازش تعیین کاهش هزینه‌های بیشتر است و زمانی‌که درآمدهای سه ماهه دوم را در ماه آگوست منتشر کرد، این برنامه‌ها را اعلام خواهد کرد.

هیئت نظارت در جریان یک نشست ویژه در روز چهارشنبه در مورد کاهش فرصت‌های شغلی و تعطیلی شعبه‌ها تصمیم‌گیری خواهد کرد.

استفان ویتمان، نماینده کارگری در هیئت نظارت در اوایل ماه جاری گفته بود که کاهش هزینه ها بیش از آنچه در گذشته اعلام شده بود، قابل توجه خواهد بود.

این بانک سال گذشته اعلام کرده بود از تعداد شعبات خود را از 1000 شعبه به 800 شعبه کاهش خواهد داد. همچنین در نظر دارد تا 4300 شغل را کاهش دهد و در مناطق راهبردی 2 هزار فرصت شغلی اضافه کند که به طور خالص 2300 فرصت شغلی تمام وقت کاهش خواهد یافت که برابر با 5.7 درصد نیروی کار این بانک است.

به گزارش فارس،کامرزبانک، دومین بانک بزرگ در کشور آلمان پس از دویچه بانک است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول