اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فکری: تلاش می‌کنیم از تبریز با امتیاز بازگردیم/5 بازیکن به همراه نداریم

سرمربی تیم نساجی قائم‌شهر گفت: تلاش می‌کنیم از تبریز با امتیاز بازگردیم.

فکری: تلاش می‌کنیم از تبریز با امتیاز بازگردیم/5 بازیکن به همراه نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود فکری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: از شروع مسابقات فوتبال خوشحال هستم و از اینکه فوتبال به شرایط عادی‌اش باز می‌گردد، البته یک بخشی از آن مجموعه فوتبال است و بخشی دیگر طرفداران هستند که فعلا آنها را نداریم و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل هم حل شده و شاهد حضور هواداران پرشور در مسابقات باشیم که موجب رونق بازی‌ها‌ خواهد شد.

وی گفت: تیم نساجی در این مدت هم تمرینات مجازی و هم تمرینات حضوری داشتیم و از آمادگی خوبی برخورداریم. تراکتور از تیم‌ها خوب لیگ است و امیدوارم بازی خوبی را فردا شاهد باشیم و تلاش می‌کنیم با امتیاز از تبریز بازگردیم.

سرمربی تیم نساجی قائم‌شهر گفت: ما در بازی مقابل تراکتور محروم نداریم، اما یک تعداد از بازیکنان تیم مصدوم هستند که می‌توانم به ‌ محمد عباس‌زاده، احسان بهاری، حسین کیانی، مهرداد کفشگری، حامد بحیرایی اشاره کنم که به دلیل مصدومیت تیم را در تبریز همراهی نمی‌کنند.

محمود فکری گفت: امیدواریم بازی خوبی را فردا شاهد باشیم و تماشاگرانی که از تلویزیون شاهد بازی خواهند بود از کیفیت بازی 2 تیم در مجموع راضی شوند و از تماشای این دیدار لذت ببرند.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول