اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

برگزاری کلاس‌های رایگان جمع‌بندی دروس پایه دوازدهم برای دانش‌آموزان

معاون آموزشی مؤسسه علمی رزمندگان اسلام از جمع‌بندی دروس تخصصی پایه دوازدهم به صورت رایگان برای دانش‌آموزان سراسر کشور خبر داد.

برگزاری کلاس‌های رایگان جمع‌بندی دروس پایه دوازدهم برای دانش‌آموزان

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمد جواد نوروزی معاون آموزشی مؤسسه علمی رزمندگان اسلام از جمع‌بندی دروس تخصصی پایه دوازدهم به صورت رایگان برای دانش‌آموزان سراسر کشور خبر داد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند برای استفاده از جمع‌بندی این دروس و شرکت در کلاس‌های برخط(آنلاین) به صورت رایگان  به آدرس اینترنتی https://www.razmandegan.ir/loghmeh مراجعه کنند.

نوروزی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، افزود: به دلیل اهمیت پایه دوازدهم و برگزاری امتحانات این پایه به صورت نهایی و تأثیر مستقیم آن بر روی کنکور و آینده دانش‌آموزان، دروس تخصصی این پایه توسط معلمان مجرب مؤسسه علمی رزمندگان اسلام جمع‌بندی‌ و فایل آموزشی آن به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان سراسر کشور قرار خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های برخط(آنلاین) به صورت رایگان در کلیه مقاطع و تمام دروس از همان روزهای اولیه تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا آغاز و از درگاه‌های این مؤسسه در اختیار دانش‌آموزان سراسر کشور قرار گرفت بود، خاطرنشان کرد: کلاس‌های جمع‌بندی مختص پایه دوازدهم از هفدهم خرداد ماه آغاز و تا 11 تیر ادامه دارد.

نوروزی در ادامه یادآور شد: برای شرکت در این کلاس‌ها نیاز به یوزر و پسورد نیست و دانش آموزان و دبیران می‌توانند به عنوان مهمان وارد کلاس شوند.

معاون آموزشی مؤسسه علمی رزمندگان اسلام با بیان اینکه محدودیتی برای ورود دانش‌آموزان سراسر کشور وجود ندارد، اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان پسر و دختر در کلاس‌ها مجزاست و لینک فایل آموزشی کلاس‌هایی که در هفته‌های گذشته هم برگزار شده داخل سایت موجود است.

 وی با اشاره به اینکه خیل عظیمی از دانش‌آموزان کشور بالاخص در شرایط به وجود آمده از نعمت معلم خوب و حتی جزوه آموزشی خوب محروم هستند، هدف از این اقدام را کمک به نظام آموزشی و تعلیم و تربیت کشور عنوان کرد و افزود: یکی از کارکردهای بسیج در عرصه آموزشی توسعه عدالت آموزشی است که در شرایط فعلی، برگزاری دوره‌های جمع‌بندی و در اختیار عموم قرار دادن آن یکی از مصادیق این امر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول