اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ماهیت حقوق بشر آمریکایی گرفتن نفس حق جویان است

سپاه فجر استان فارس در بیانیه ای به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام کرد: ماهیت حقوق بشر آمریکایی گرفتن نفس و جان حق جویان و آزادی خواهان است.

ماهیت حقوق بشر آمریکایی گرفتن نفس  حق جویان است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجراستان فارس به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی بیانیه ای صادر و اعلام کرد: گویای وارونگی واقعیت و نشاندن دروغ به جای حقیقت قسمتی از واقعیت های دنیای امروز امریکا است.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

جنایت و خیانت های دولت آمریکا در نابودی حقوق انسانها در قرن بیستم و تداوم لحظه ای آن موجب گردیده تا به طور نمادگرایانه و برای بیدارسازی افکار ناآگاه نگه داشته شده جهانی و نیز رونمایی از پلیدهایی حقوق بشری آمریکا که در سایه تبلیغات سهمگین و دروغین  بنگاه های خبر پراکنی آنان بزک می شود مقطعی از تاریخ یعنی 6 تا 14 تیرماه به نام هفته «حقوق بشر آمریکایی »نامگذاری گردد.

 استعاره حقوق بشر آمریکایی گویای «وارونگی حقایق » و«نشاندن دروغ به جای واقعیت» است . واقعیت حقوق بشری آمریکا آزادی و صلح برای ملت های جهان ، غرب آسیا و ایران اسلامی نیست . واقعیت حقوق بشر آمریکایی راه اندازی کودتاهای 1952 کوبا، 1953 ایران، 1963 عراق، 1964 برزیل، 1971 بولیوی و جنگ‌های داخلی 1949 یونان، 1954 گواتمالا ، حامی صدام و صدامیان در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی ، ترور رادمردان انقلابی در ایران اسلامی همچون شهید آیت الله دکتر بهشتی ، شهید استاد مطهری ، شهید رجایی، باهنر و دیگر بزرگان ملت بزرگ ایران در طلیعه انقلاب اسلامی و نیز پشتیبانی از منافقان کور دل در به شهادت رسانیدن 17 هزار از آحاد پاکباخته مردم انقلابی ایران ، یا جنگ‌های بین المللی 2001 افغانستان و 2003 عراق و همدستی با اسرائیل غاصب در ایجاد داعش در 2013 و ترور سردار بزرگ اسلام و ایران؛ شهید حاج قاسم سلیمانی در 2020 است . حقیقت حقوق بشرآمریکایی پشتیبانی از کشتار کودکان و زنان و مظلومان مسلمان در یمن و سوریه و بحرین و افغانستان و لیبی و فلسطین با دستان خون آلود ایدئولوژی های ساختگی و منحوس صهیونیسم و وهابیت  قاتل در رژیم های اسرائیل و سعودی است . 

پادزهر حقوق بشر دروغین آمریکایی ، صداقت برخاسته از اسلام ناب محمدی(ص) است.صداقتی که با خود حماسه ایجاد نموده است . حماسه ای که مقاومت را موجب گشته و آزادی مظلومان از دست جنایتکار تروریست های پرورش یافته عبری ، عربی وغربی را به ارمغان آورده و لبخند رهایی را بر سیمای محرومان از آزادی حقیقی نشانده است . حاصل حقوق بشر در مکتب اسلام ناب ، شخصیت نابی همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است . او نماد پاسداری از آزادی حقیقی اسلام و بشریت بود.

حال آنکه محصول حقوق بشر آمریکایی قتل، جنایت ، خیانت ، ظلم ، دروغ و در پی آن حسرت و اشک و آه بر چهره آزادیخواهان و حق طلبان و مظلومان بوده و نمود عناصر پرورش یافته آن احمقان و جنایتکارانی چون ترامپ قاتل و تروریست می باشد. او نماد آزادی دروغین در آمریکا و جهان است.

امروز تشت رسوایی حقوق بشر آمریکایی چنان از بام به زمین افتاده که شرمساری بر آمده از آن ، یارای سربلند نمودن اربابان سلطه درجهان و ایادی داخلی آنان در ممالک اسلامی را سلب نموده است . پرواضح است است که امروز آمریکا و حقوق بشر ابزاری و ساختگی او در حال افول است و حقوق بشر برآمده از اسلام ناب محمدی(ص) که حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) آن را احیاء و خلف صالح او ، حضرت امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی ) آن را تداوم بخشید در حال اوج و برگزیدن توسط ملتهای آزاده و حق طلب عالم است . امید است که با افزایش آگاه حقیقی و پایمردی توده های مسلمان و آزادیخوهان جهان این امر به زودی  عینیت یابد .

سپاه فجر استان فارس این افتخار را دارد که با اعلام پیروی مطلق از اندیشه های ناب ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) و همدلی با همه حق جویان عالم در راستای روشن نمودن واقعیت حقوق بشر دروغین امریکایی از یک سو و حاکم شدن حقوق بشر اسلام ناب همراه با همه مستضعفان و مظلومان  اقدام نموده و گام بردارد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول