اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مذاکره با نوبخت برای دریافت اوراق مشارکت ساخت متروی اصفهان

شهردار اصفهان گفت: طی سفر معاون رئیس‌جمهوربه اصفهان، شهرداری مذاکراتی را برای دریافت اوراق مشارکت به منظور ساخت متروی اصفهان انجام داد.

مذاکره با نوبخت برای دریافت اوراق مشارکت ساخت متروی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت‌اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی ضمن گرامیداشت هفتم تیرماه و یاد و خاطره شهید بهشتی، اظهار کرد: پایان هفته گذشته محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مهمان استان اصفهان بود که در مذاکره با وی برای کمک به مترو، «بی آر تی» و برخی مسائل دیگر دستورهای خوبی برای شهرداری اصفهان صادر شد تا با پیگیری بعدی بتوانیم برخی موانع را مرتفع کرده و با دریافت اوراق مشارکت برای مترو گام‌های استوار ساخت خطوط مترو را محکم‌تر برداریم.   

شهردار اصفهان ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ ایستگاه خط دو مترو در اصفهان در حال احداث است و هفته گذشته تی بی ام( دستگاه حفار) در چهارمین ایستگاه یعنی ایستگاه عمان سامانی وارد کار شد.

وی تصریح کرد: اگرچه شرایط مالی برای ساخت مترو دشوار و کار سخت است اما فرزندان مردم در شهرداری، توسعه شهر و انقلاب عمرانی را با قدرت تداوم می‌بخشند و پروژه‌ها را جلو می‌برند.

نوروزی افزود: این هفته شنبه‌های خلاق به ایستگاه پنجم خود می‌رسد و برای دومین هفته طرح «دسترنج» به عنوان موضوع شنبه‌های خلاق مطرح است، شنبه‌های خلاق به دریافت نظرات شهروندان اختصاص دارد و مدیریت شهری منتظر نظرات مردم است.

شهردار اصفهان گفت: طرح دسترنج، به فروش خلاقانه کالاها و محصولات مناطق و روستاهای مختلف استان اصفهان اختصاص دارد و هدف این طرح، تقویت فروش محصولات و اقتصاد در این مناطق است تا تولید بیشتر محصولات بتواند به رشد اقتصادی مناطق منجر شود؛ امیدواریم این طرح گامی برای تحقق شعار امسال یعنی جهش تولید، باشد.

وی همچنین به برنامه‌های «هر یکشنبه، یک افتتاح» اشاره و ابراز امیدواری کرد: این برنامه زمینه خدمت بیشتر خادمان مردم در شهرداری را فراهم کرده تا کارها با سرعت پیش رود.    

نوروزی با اشاره به گفته شهید بهشتی که «بالاترین خدمت به جامعه انسان‌ها و محکم‌ترین و استوارترین پایه برای زندگی کردن انسان‌ها این است که اندیشیدن را به آن‌ها بیاموزیم»، افزود: همین طرز تفکر بود که کوردلان را به سوی ترور ایشان سوق داد زیرا اگر ملتی اندیشیدن را بیاموزد و بتواند درست فکر کند، بقیه کارها را می‌تواند خودش انجام دهد.   

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول