اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پلمب داروخانه‌های که بدون نسخه آمپول دگزامتازون بفروشند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب، نسبت به استفاده بدون تجویز از آمپول دگزامتازون هشدار داد و گفت: داروخانه‌هایی که بدون تجویز و نسخه پزشک آمپول دگزامتازون به مردم ارائه کنند، پلمب خواهند شد.

پلمب داروخانه‌های که بدون نسخه آمپول دگزامتازون بفروشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی نیّرپور امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب ضمن هشدار به مردم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: کرونا به نحو مطلوبی در شهرستان بناب مدیریت شده است و هر مریضی که نیاز به خدمات درمانی دارد، نظام سلامت خدمات درمانی لازم را به مردم ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: اگر مردم مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، باید منتظر فاجعه انسانی باشیم.

 نیّرپور در ادامه نسبت به استفاده بدون تجویز از آمپول دگزامتازون هشدار داد و تصریح کرد: داروخانه‌هایی که بدون تجویز و نسخه پزشک این آمپول را به مردم ارائه کنند، پلمب خواهند شد.

ایجاد اردوگاه دانش‌آموزی در شهرستان بناب ضروری است

معاون پرورشی، آموزش و پرورش بناب نیز در ادامه نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با انتقاد از عدم توجه به کانون‌های فرهنگی تأکید کرد: کانون‌های فرهنگی قلب تپنده آموزش و پرورش هستند و امیدواریم در بحث اجرای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش محل‌های مشخصی برای احداث کانون‌های فرهنگی در نظر گرفته شود.

زینال اسدزاده از افزایش 100 درصدی دانش‌آموزان بنابی در مسابقات قرآنی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و اضافه کرد: برای فعالیت‌های تابستانی و اردوهای دانش‌آموزی ایجاد اردوگاه در شهرستان ضروری است و اردوگاه فعلی این شهرستان مخروبه و بدون صاحب است.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول