اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در بستر فضای مجازی

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: این هفته فرصتی برای معرفی بهتر اهمیت عفاف و حجاب است اما با توجه به شرایط، بهترین بستر برای معرفی این هفته، فضای مجازی است و نیاز است دستگاه‌ها در این زمینه ورود جدی داشته باشند.

اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در بستر فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مریم بیدخام مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین عصر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در سالن جلسات استانداری قوین برگزار شد اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا فرصتی برای توسعه دولت الکترونیک در کشور است، اظهار کرد: توسعه خدمات دولت الکترونیک و استفاده از این بستر برای خدمات رسانی بهتر به مردم میتواند به معنای صیانت از حقوق شهروندی محسوب شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها باید نسبت به برپایی میز خدمت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، افزود: جدی گرفتن و توسعه خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌ها در میز خدمت میتواند به روان‌تر شدن حل مشکلات مردم کمک کند.

بیدخام با اشاره به در پیش بودن هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: دو مصوبه 427  و همچنین ۸۲۰  شورای عالی انقلاب فرهنگی به طور کامل به وظایف 25 دستگاه دولتی و  عمومی اشاره کرده و آن را باید به عنوان مجموعه‌ای کامل از اقدامات اجرایی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دانست.

وی عنوان کرد: این هفته فرصتی برای معرفی بهتر اهمیت عفاف و حجاب است اما با توجه به شرایط، بهترین  بستر برای معرفی این هفته، فضای مجازی است و نیاز است دستگاه‌ها در این زمینه ورود جدی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: تلاش می‌شود برنامه‌های این هفته در بستر فضای مجازی باشد اما از اجرای برنامه در طی سال غفلت نخواهیم کرد و موضوع عفاف و حجاب را هم فقط منوط به این هفته نخواهیم کرد.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و فضاسازی شهری، شبکه‌سازی سمن‌های حوزه زنان و خانواده جهت استمرار برنامه‌های حوزه عفاف و حجاب و راه‌اندازی نمایشگاه دائم عرضه و فروش محصولات عفاف و حجاب در فضای مجازی از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول