اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آمریکا نمی‌تواند داعیه‌دار پرچم حقوق بشر باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا روسیاه‌تر از آن است که داعیه‌دار پرچم حقوق بشر باشد.

آمریکا نمی‌تواند داعیه‌دار پرچم حقوق بشر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین مظفر امشب در ویژه‌برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه سال 60 با عنوان «یاد یاران» در جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: قرآن در دو آیه صریح و روشن می‌فرماید «شهیدان جاودانگان تاریخ هستند».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: سیاه‌ترین کارنامه در میان دولت‌ها، کارنامه آمریکا در مسئله حقوق بشر است و حقوق بشر با وجود همه مشکلاتی که دارد، می‌توانست دستاوردی برای حفظ ملت‌ها باشد، اما دستاویزی برای سلطه و جنایت آمریکایی‌ها شده است.

مظفر با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها همیشه نژادپرست بوده‌اند و هنوز نژادپرستی در نسل جدید آمریکایی‌ها وجود دارد، ابراز داشت: دخالت آمریکا در صدها کشور، ایجاد 156 پایگاه نظامی در پنج قاره و پیاده کردن میلیون‌ها سرباز در کشورهای مختلف نشانه مخالفت آنها با حقوق بشر است.

وی تصریح کرد: آمریکا روسیاه‌تر از آن است که داعیه‌دار پرچم حقوق بشر باشد و ایران هم از ابتدای انقلاب اسلامی آماج سلطه‌گری و تجاوزهای آمریکای جهان‌خوار بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آمریکایی‌ها در دوران شاه هم ایران حقیر و وابسته را ساخته بودند و مستشاران نظامی در ایران تصمیم‌گیری می‌کردند و ایران گذشته به علت دخالت آمریکایی‌ها نقطه سیاهی در عالم بود و اکنون به نقطه نورانی در دنیا تبدیل شده‌ایم و مقتدر هستیم.

مظفر اضافه کرد: اهتمام آمریکا برای ضربه به ایران همواره وجود داشته است، اما مردم ما به برکت آموزه‌های اسلامی و رهبری‌های امام و رهبری ایستاد و مقاومت کرد و آنها نتوانستند با پایداری ملت و شهادت صدها هزار نفر ایرانی به اهداف خود برسند.

وی عنوان کرد: ملت ایران 40 سال با عبور از گردنه‌های توطئه اما عظمت خودش را حفظ کرده است که رمز آن وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایستادگی بر سختی‌هاست.

مظفر افزود: امام خمینی (ره) فرمود، «ملت ایران از امت عهد رسول الله (ص) و مردم زمان امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) وفادارتر بودند» و حتی غربی‌ها به این اذعان دارند که تحلیل رفتار مردم ایران ساده نیست.

وی با اشاره به اینکه ملت بی‌عرضه، سُست‌عنصر، تنبل و ترسو هرگز نمی‌تواند مقامات عالیه را طی کند و به عظمت و اقتدار برسد، ادامه داد: نمی‌گویم انقلاب مشکل ندارد و بعضی‌ها می‌گویند، فلانی وزیر بوده است و جایش گرم است، اما من خودم به نانوایی و بقالی می‌روم و فحش‌ها را می‌شنوم و مشکلات را می‌بینم اما این انقلاب تنها انقلاب الهی در جغرافیای جهان است.

انتهای پیام/80019/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول