اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

عضویت 6 لرستانی در تیم‌های ملی والیبال

دبیر هیئت والیبال لرستان گفت: بیش از 9 هزار ورزشکار در لرستان به ورزش والیبال می‌پردازند که ثمره آن عضویت 6 لرستانی در تیم‌های ملی والیبال است.

عضویت 6 لرستانی در تیم‌های ملی والیبال

اسماعیل طولابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا در لرستان فعالیت تمامی باشگاه‌های والیبال استان تعطیل‌شده و بازگشایی آن‌ها نیازمند مجوز ستاد مبارزه با بیماری کرونا است.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور که قرار بود در تیرماه آغاز گردد، لغو شده، افزود: در حال حاضر والیبال لرستان جزو استان‌های متوسط در این ورزش است.

دبیر هیئت والیبال استان بیان کرد: در حال حاضر لرستان در تیم‌های ملی والیبال آقایان و خانم‌ها 6 سهمیه دارد که چهار سهمیه مختص بانوان استان است.

طولابی با اشاره به اینکه هیئت والیبال استان در حوزه استعداد یابی فعالیت‌های بسیاری انجام داده است، تصریح کرد: در سال گذشته 6 مرحله استعدادیابی برای بانوان و چهار مرحله برای آقایان برگزار شد. برای نمونه از میان دخترهای مستعد استان 11 نفر برای آموزش‌های بیشتر به تهران اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار و 500 ورزشکار سازمان‌یافته در استان در رشته والیبال فعالیت می‌کنند که از تعداد بانوان و آقایان تقریباً برابر است همچنین تعدادی از والیبالیست‌های جوان لرستانی زیر نظر آموزش پرورش فعالیت می‌کنند که اگر مجموع آنان را در نظر بگیریم بیش از 9 هزار والیبالیست در لرستان داریم.

لازم به ذکر است که بیش از 22 باشگاه والیبال در لرستان فعالیت می‌کند همچنین دو آکادمی نیز در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد فعال هستند.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول