اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بندرماهشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر از افزایش تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا و کاهش تخت‌های خالی بیمارستان‌ها خبر داد.

افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر در جلسه امروز ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان، اظهار کرد : وضعیت قرمز استان وشهرستان درپی افزایش تعداد مبتلایان باعث شد با در نظر گرفتن سایرجوانب، تیرماه راحالت فوق العاده اعلام نموده تا بتوانیم با اتخاذ تمهیدات لازم وتشدید نظارت ها در برقرارشدن نکات بهداشتی درهمه اقشار جامعه ودستگاه‌های اجرایی، ازاین وضعیت رهایی یابیم.

فرمانداربندرماهشهربا تشریح اعلام وضعیت فوق‌العاده تصریح نمود: حالت فوق العاده به معنی تشدید تدابیر و تشدید اقدامات لازم است که  تحقق این مهم همراهی احاد جامعه را می‌طلبد وعموم شهروندان با زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  وعدم برگزاری مراسمات عروسی و عزا، در کنترل این بیماری نقش بسزایی خواهند داشت .

افزایش تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا

محمد شنبدی مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در ادامه جلسه با اشاره به وضعیت بیماران  و بستری آنها در بیمارستان های سطح شهرستان، بیان داشت: تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا بیشتر شده است.

وی گفت: تعداد بیماران جدید کم شده ولی به دلیل طولانی شدن طول دوره ی بستری بیماران به لحاظ شدت بیماری درآنها، تعداد ترخیصی‌ها کم شده و به تبع آن تخت‌های کمتری خالی می‌شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در ادامه به تشریح بازدید روز گذشته نماینده ویژه وزیر بهداشت و اساتید دانشگاه تهران از بیمارستان معرفی و صنایع پتروشیمی پرداخت و افزود: این بازدید با ارزیابی علمی و عملیاتی همراه بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر در پایان با تاکید بر هماهنگی‌های منسجم‌تر اعضای ستاد گفت: با توجه به وضعیت موجود ضروری است از هم اکنون برای فصل پاییز برنامه ریزی لازم انجام شود و تمهیدات مهم اتخاذ شود و امیدواریم که با کمک شورای راهبردی  روند تجهیز و فعال نمودن 20 تخت بستری مختص بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان راه زینب (س) تسریع یابد .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول