اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فیلم | تیراندازی در جریان تظاهرات در «لوئیزویل» آمریکا 1 کشته بر جا گذاشت

تیراندازی در جریان تظاهرات علیه نژادپرستی در شهر «لوئیزویل» ایالت کنتاکی آمریکا 1 کشته و یک زخمی بر جا گذاشت.

فیلم | تیراندازی در جریان تظاهرات در «لوئیزویل» آمریکا 1 کشته بر جا گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها از تیراندازی در شهر «لوئیزویل» آمریکا در جریان برگزاری تظاهرات اعتراضی علیه نژادپرستی در این کشور با یک کشته و یک زخمی خبر دادند.

بنا بر گزارش اداره پلیس شهر «لوئیزویل» ایالت کنتاکی آمریکا، ساعت ۲۱ شنبه شب (به وقت محلی) گزارش‌هایی از تیراندازی‌ها در «پارک میدان جفرسون» به این اداره مخابره شد.

به گفته پلیس آمریکا، با حضور ماموران در صحنه مشخص شد که بر اثر شلیک گلوله، یک مرد زخمی شد و به دلیل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.

اداره پلیس لوئیزویل همچنین خبر داد، به فاصله کوتاهی بعد از این ماجرا گزارش دیگری مبنی بر یک تیراندازی دیگر در منطقه «هال آو جاستیس» این شهر رخ داد که در نتیجه آن یک فرد زخمی شد اما شدت جراحاتش به حدی نیست که جانش در خطر باشد.

مقام‌های پلیس آمریکا اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره اینکه ضارب یا ضاربان این دو تیراندازی چه کس یا کسانی و هدف آنها از این حملات چه بوده، ارائه نداده‌اند.

برخی منابه محلی خبری از قبیل ««کوریه-ژورنال» خبر دادند، همزمان با این تیراندازی‌ها در شهر لوئیزویل، تظاهرات معترضان به نژادپرستی در جریان بوده است.

طبق این گزارش‌ها، هفته‌ها است که تظاهرات اعتراضی در لوئیزویل علیه قتل «برونا تیلور» ۲۶ ساله به دست نیروهای پلیس این شهر آمریکا در جریان است.

تیلور که یک تکنسین پزشکی سیاه پوست بود، ۱۳ مارس ۲۰۲۰ در حمله نیروهای پلیس لوئیزویل به آپارتمان محل اقامتش و در جریان درگیری بین آنها با نامزدش کشته شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول