اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

برنامه فون گوگل علت تماس کسب و کارها را اعلام می کند

اگر کاربر برنامه موبایلی فون گوگل هستید از این پس می توانید در زمان تماس صاحبان کسب و کار با خود از علت تماس آنها مطلع شوید.

برنامه فون گوگل علت تماس کسب و کارها را اعلام می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، گوگل در حال افزودن قابلیت تازه ای به برنامه فون گوگل است که تماس های تایید شده یا Verified Calls نام دارد.

صاحبان کسب و کارها با فعال کردن این قابلیت می توانند از گوگل برای فعالیت های شغلی خود تاییدیه بگیرند و یک سرور را به شماره تلفن کاری و تشریح علت تماس خود اختصاص دهند. در این صورت وقتی از طریق برنامه فون تماسی برقرار می شود، علت این تماس نیز بر روی گوشی کاربر نمایش داده می شود.

 

به عنوان مثال، اگر هدف نصب اینترنت باشد، پیام " برنامه ریزی نصب اینترنت شما" بر روی گوشی نمایش داده می شود. اگر هم کسب و کار تماس گیرنده قصد تحویل غذای سفارش داده شده را داشته باشد، همین پیام بر روی تلفن همراه قابل مشاهده خواهد بود.

خدمات یادشده به طور پیش فرض در دسترس همه کاربران خواهد بود، اما تنها زمانی برای آنها فعال می شود که افراد شماره همراه خود را در بخش تنظیمات حساب کاربری گوگل وارد کرده باشند. همچنین برای استفاده از این خدمات باید برنامه فون گوگل را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و این برنامه با بسیاری از گوشی ها و از جمله تولیدات سامسونگ سازگاری ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول