اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف محموله های 81میلیاردی قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف 81میلیارد و 620میلیون ریال کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی نصر در هرمزگان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

کشف محموله های 81میلیاردی قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: با توجه به مطالبه به حق مردم در خصوص ایجاد امنیت پایدار در جامعه، طرح ضربتی عملیاتی نصر با مشارکت کلیه یگان‌های انتظامی سطح استان به مدت 48 ساعت اجرا و 36 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شدند. 

وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه مأموران در مجموع 473 هزار و 600 نخ سیگار، 93 دستگاه لوازم خانگی، 4 عدد قطعات خودرویی، 327 متر پارچه، بیش از هزار قلم لوازم آرایشی، 27 هزار و 399 کیلو مواد خوراکی، 58 هزار و 400 لیتر فرآورده‌های نفتی و 25 رأس دام قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در اجرای این طرح مجموعا 391 سارق، مالخر و مظنون به سرقت شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه دستگیر و به 65 فقره سرقت اعتراف کردند. 

سردار جعفری افزود: در اجرای این طرح، 4 فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش 2 و نیم میلیارد ریال با دستگیری دو کلاهبردار حرفه‌ای، کشف 2 فقره پرونده جعل به ارزش 150 میلیون تومان و دستگیری 2 جاعل و ... از دیگر توفیقات این طرح است. 

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح را 81 میلیارد و 620میلیون ریال عنوان و تصریح کرد : در این رابطه 42 متهم نیز دستگیر که به مراجع قضائی استان معرفی شدند. 

انتهای پیام/88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول