اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

شرایط مناسبی در پدافند شیمیایی داریم/ تاسیس اولین اورژانس شیمیایی در بیمارستان بقیه الله

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله، گفت: در زمینه پدافند شیمیایی کارهای فراوانی انجام شده است و امروز در نقطه‌ای ایستاد‌ه‌ایم که قدم‌های بزرگی برای آن برداشته شده و در شرایط مناسبی هستیم.

شرایط مناسبی در پدافند شیمیایی داریم/ تاسیس اولین اورژانس شیمیایی در بیمارستان بقیه الله

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار علیرضا جلالی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در همایش ملی پدافند شیمیایی با بیان اینکه در سردشت و برخی مناطق از سلاح‌های شیمیایی علیه مان استفاده شده است، گفت: رژیم بعث وقتی از این سلاح‌ها استفاده می‌کرد همه کشورهای غربی که دم از دموکراسی می‌زنند زبان فروبسته بودند و از آن رژیم دفاع می‌کردند.

وی افزود: متاسفانه آسیب‌های این بمباران بر برخی هموطنان ما باقی مانده و ما موارد زیادی را در این زمینه پیگیری و مراقبت کرده ایم.

جلالی با بیان اینکه ما اقدامات بسیاری برای مصون ماندن از آسیب‌های شیمیایی را آغاز کرده ایم، اظهار کرد: در این زمینه کارهای فراوانی انجام شده است و در نقطه‌ای ایستاد‌ه‌ایم که قدم‌های بزرگی برای آن برداشته شده و در شرایط مناسبی هستیم.

فرمانده دانشگاه بقیه الله تاکید کرد: این دانشگاه قدم‌های زیادی هم برای درمان بیماران شیمیایی و هم تحقیقات در این زمینه برداشته ایم و اولین اورژانس برای بیماران شیمیایی را تأسیس کردیم.

جلالی گفت: ما قدم‌های بزرگی برداشتیم و مطالعات بسیاری انجام دادیم و مقالات و کتابهای بسیار قوی انجام دادیم و به مصدومان این حوادث کمک کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: امیدواریم روزی برسد که ما در این زمینه بتوانیم کمترین مورد از مشکلات را شاهد باشیم و بیمارستان بقیه الله بتواند بیشتر از گذشته در این زمینه یاری رسان نیروهای مسلح و مجروحان شیمیایی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول