اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

رواسی: بعید می‌دانم کسی به رکوردهای سیامند برسد/ تلاش برای برگزاری اردوهای تیم ملی در تابستان

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: بعید می‌دانم به این زودی‌ها کسی پیدا شود که رکوردهای ثبت شده زنده یاد سیامند رحمان را جابجا کند.

رواسی: بعید می‌دانم کسی به رکوردهای سیامند برسد/ تلاش برای برگزاری اردوهای تیم ملی در تابستان

علی‌اصغر رواسی در گفت و گو با فارس، در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی پاراوزنه‌برداری اظهار داشت: در چند روز اخیر مطلع شدم تمرینات برخی رشته‌ها آغاز شده است. قصد دارم این هفته با رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین صحبت کنم تا استارت اردوها زده شود. سعی داریم قبل از شهریورماه و در همین تابستان تمرین خود را آغاز کنیم. البته برگزاری اردوها به موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش نیاز دارد تا مجوز بدهند و سپس فدراسیون شرایط را فراهم کند.

وی در خصوص برنامه های آماده سازی تیم ملی پاراوزنه برداری، گفت: برنامه های کادر فنی آماده است و خللی در آماده سازی نفرات پیش نخواهد آمد. به طور حتم اردوهای تمام رشته ها از مهرماه آغاز می شود و می توانیم به بهترین وجه خود را آماده رقابتهای پیشرو بکنیم.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری با اشاره به رکوردهای دست نیافتنی سیامند رحمان، عنوان کرد: بعید می دانم به این زودی‌ها کسی پیدا شود که رکوردهای ثبت شده زنده یاد سیامند رحمان را جابجا کند. البته،‌ در پاراوزنه‌برداری ایران جایگزینی برای حضور در تیم ملی داریم که بتواند مدعی کسب مدال طلا باشد. منصور پورمیرزایی یکی از قدیمی ترین وزنه برداران فوق سنگین کشورمان است که نفر دوم قهرمانانی مثل حبیب موسوی، کاظم رجبی و سیامند رحمان بود که امیدوارم بتواند به طلای مسابقات جهانی و پارالمپیک دست یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول