اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در یزد

سی و نهمین سالگرد شهدای فاجعه هفتم تیر و گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و هفته قوه قضائیه در حسینیه امیرچقماق یزد برگزار شد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در این مراسم که جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، معاون قوه قضائیه با تاکید بر اینکه بدعهدی‌های آمریکایی‌ها تنها متعلق به دوران انقلاب نیست، گفت: آن‌ها حتی در دوران طاغوت و ستمشاهی هم بار‌ها بدعهدی‌های زیادی انجام دادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی افزود: اولین شکست آمریکایی‌ها در انقلاب اسلامی ایران ظاهر شد و با حضور امام خمینی (ره) همواره از انقلاب سیلی خوردند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ بشریت را علیه این ملت اعمال کردند و ان شاءالله به فضل الهی سخت‌ترین شکست‌ها را هم در آینده نه چندان دور خواهند خورد. 

معاون قوه قضائیه همچنین به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: باید دروغ‌ها و بدعهدی‌های آمریکایی‌ها را برای عموم مردم فاش کنیم تا امروز برای دیرباورترین افراد جامعه و حتی برای افرادی که همیشه دل در گرو آمریکا داشته‌اند، هم بدعهدی و دروغ آمریکایی‌ها مشخص شده و بفهمند نباید به پیشنهاد‌های آمریکایی‌ها دل بست.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول