اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

خوئینی‌ها و اصلاح‌طلبان بابت حمایت از دولت‌هایی که کشور را گرفتار مشکلات کرده عذرخواهی کنند

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان و افرادی مانند آقای موسوی‌خوئینی‌ها که در ایجاد مشکلات امروز دخیل هستند باید به اشتباه خودشان اعتراف و از مردم عذرخواهی کنند نه اینکه بخواهند تمام مسائل را به رهبر معظم انقلاب نسبت دهند.

خوئینی‌ها و اصلاح‌طلبان بابت حمایت از دولت‌هایی که کشور را گرفتار مشکلات کرده عذرخواهی کنند

حجت الاسلام کلانتری رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها گفت: انتشار این نامه‌ حقیقتاً خیلی تعجب‌آور بود و از کسی مثل آقای موسوی خوئینی‌ها چنین اقدامی عجیب بود زیرا اولاً وی یکی از افراد تاثیرگذار در جریان اصلاحات است و نقش جریان اصلاحات در روی کار آمدن دولتی که دو دوره مسئولیت اجرایی کشور را برعهده دارد؛ کاملا مشخص است.

* دولت‌های مورد حمایت موسوی خوئینی‌ها و دوستانش کشور را گرفتار مشکلات کرده است

وی با اشاره به حمایت اصلاح‌طلبان برای به قدرت رساندن دولت تدبیر و امید، ادامه داد: جریان اصلاحات با تبلیغات گسترده و با حجم وسیعی از تلاش‌های گوناگون و حتی شایعات و دروغ  تلاش کردند دولت فعلی را به قدرت برسانند، در چنین شرایطی مطرح کردن چنین مطالبی از سوی آقای خوئینی‌ها بسیار عجیب است زیرا امروز همین دولت جامعه را گرفتار تورم بی حساب و کتاب، لجام گسیختگی قیمت ها در حوزه مسکن، خودرو و نیازهای اساسی کشور و مردم کرده است.

کلانتری تصریح کرد: امروز می بینیم عملکرد دولتی که با تلاش اصلاح‌طلبان روی کار آمد موجب نارضایتی مردم شده و حتی برخی معتقدند دولت جامعه و وظایف خود را به کلی رها کرده است، با این حال بنده تعجب می‌کنم که آنهایی که در ایجاد این دولت نقش اساسی داشتند در یک فرافکنی جدی مسائل را به راس نظام اسلامی و مقام معظم رهبری نسبت می‌‌دهند و خودشان را به راحتی تبرئه می ‌کنند!

* وضعیت مردم در دولت‌های مورد حمایت اصلاح‌طلبان با مشکلات مواجه شد

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی اضافه کرد: هم در دولت اصلاحات که در گذشته به وجود آمد و هم در دولت تدبیر و امید آقای خوئینی‌ها و دوستانش نقش اساسی داشتند و واقعاً در همین دولت ها هم وضعیت زندگی مردم با مشکل روبرو شده، اینها هم در حوزه اقتصادی کشور را با مشکل مواجه کردند، هم در حوزه فرهنگی و سیاسی.

کلانتری تاکید کرد: اینهایی که باید امروز پاسخگوی این وضعیت باشند در یک فرار روبه جلوی عجیب و غریب مسائل و مشکلات را به راس نظام اسلامی نسبت می‌دهند! این واقعا جای تعجب و تاسف جدی است.

* ‌خوئینی‌ها و دوستانش  باید اعتراف کنند که دچار خطای محاسباتی بزرگی شدند که کشور را با مشکل مواجه کرد 

وی اظهار داشت: اینها با صدای بلند اعلام می‌کردند که بگذارید با غربی‌ها و آمریکا وارد مذاکره شویم، همه این کارها را هم انجام دادند و کشور را با این وضعیت روبرو کردند الان هم باید اعتراف کنند که در این مدت دچار یک خطای محاسباتی بزرگ شده‌اند و این خطای آنها هم کشور را با مشکل مواجه کرده، هم زندگی مردم و حوزه فرهنگ اقتصاد و سیاست را.

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خوب بود اصلاح‌طلبان و افرادی مانند آقای موسوی خوئینی‌ها که در مشکلات امروز کشور دخیل هستند به اشتباه خودشان اعتراف می‌کردند و از محضر مردم عذرخواهی می کردند نه اینکه بخواهند تمام مسائل را در به مقام معظم رهبری نسبت دهند.

حجت‌الاسلام کلانتری تاکید کرد: مقام معظم رهبری دائماً هشدار و تذکر دادند و نکات حساس را گوشزد کردند ولی متاسفانه از طرف همین آقایان گوش شنوایی نبود و عدم توجه به این هشدارها موجب شد مشکلاتی به وجود آید که امروز می‌بنیم.

وی با بیان اینکه نامه آقای خوئینی‌ها مملو از فرافکنی و فرار روبه‌جلو است،  اظهار داشت: نکته عجیب تر اینکه می‌بینیم دقیقاً همان کاری که دشمن یعنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود انجام می‌دهند را برخی در داخل دنبال می‌کنند.

* موسوی‌خوئینی‌ها در زمین دشمن بازی کرد

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی می‌بینند ارباب‌شان دچار مشکل شده و تیرهایشان به سنگ خورده و در مقابل ملت ایران به زانو درآمدند دست به یک سلسله حملات کور می زنند مثلا تهدید می‌کنند، شایعه پراکنی می‌کنند و ستونهای نظام را هدف قرار می دهند. 

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی تاکید کرد: آقای موسوی خوئینی ها با این نام دقیقاً در زمین دشمن بازی کرده یعنی همان کاری را کرده که دشمن دنبالش بوده است، وگرنه امروز که نگاه ها همه به سمت شیطان بزرگ است زمان چنین حرف‌هایی نیست و اینکه با این اقدامات دشمن را از زیر سنگینی نگاه ها بیرون بیاوریم و نگاه ها را به سمت درون کشور و به سمت جمهوری اسلامی ببریم.

* ‌خوئینی‌ها و دوستانش باید از مردم عذرخواهی کنند

وی تصریح کرد: باید افرادی مانند آقای موسوی خوئینی ها و افراد تاثیر گذار در جریان اصلاحات الان باید بیایند از مردم عذر خواهی کنند، مردم یادشان نرفته که اینها در جریان مناظرات و انتخابات چه وعده هایی دادند و کدام را عمل کردند.

حجت‌الاسلام کلانتری یادآور شد: با توجه به شناختی که از این جریان در ۴۰ سال گذشته دارم، اینها همواره عادت داشته‌اند که با همه ابزارها، جنگ تبلیغاتیی و موج های روانی کاندیدای مورد نظر خودشان را بر جامعه تحمیل کنند بعد زمانی که مشکلی پیش بیاید و امکان ادامه ندارند تمام ناکامی‌ها و ناکارآمدی های خودشان را به گردن دیگران می‌اندازند، الان هم چنین اتفاقی رخ داده است و این بسیار خطرناک است.

* باید جریانی که دولت را روی کار آورده در پیشگاه ملت پاسخگو باشد

وی گفت: جریانی که دو دوره است دولتی را با وعده حل مشکلات روی کار آورده باید پاسخگوی اقدامتش باشد و باید بگوید دستاورد این دوره چه بوده است و در حوزه اقتصاد، مسکن، ازدواج، ارزاق عمومی، روابط بین الملل، اخلاق، فرهنگ و... چه کرده‌اند،  الان همه نیروهای دغدغه‌مند انقلاب اسلامی باید این‌ها را مطالبه کنند.

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید جریانی که این دولت را روی کار آورده در پیشگاه ملت پاسخگو باشد و نیروهای ارزشی باید این مسئله را پیگیری کنند و این به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول