اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

از کارافتادگان و بازنشستگان نمونه در فارس تجلیل می‌شوند

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از بازنشستگان همسران بازمانده و از کارافتادگان نمونه قدردانی می شود.

از کارافتادگان و بازنشستگان نمونه در فارس تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی فارس، ابراهیم کشاورز با اشاره به نامگذاری روز 25 ذی الحجه  (25 مرداد ماه سال جاری) به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان  گفت: سازمان تأمین اجتماعی طبق سنوات گذشته  با الهام از توصیه‌های بزرگان دین مبین اسلام و همسو با راهبرد " اصلاح و تغییر دیدمان سازمان نسبت به مفهوم شهروندمداری(مشتری مداری) با ارتقاء مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی ضمن ارج‌گذاری به مقام و جایگاه بازنشستگان و مستمری‌بگیران ، از افراد نمونه در گروه‌های بازنشسته ، از کارافتاده کلی و همسران بازمانده (کارگری و همکار) تقدیر و تجلیل می‌کند.
مدیرکل تامین اجتماعی فارس افزود : بر همین اساس دستورالعمل اجرایی طرح انتخاب و معرفی بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه به همه شعب تامین اجتماعی فارس ابلاغ شده است.
وی با بیان شاخص‌ها و شرایط شرکت در این فراخوان اظهار داشت:  همه بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی با داشتن شرایطی از قبیل سابقه پرداخت حق‌ بیمه، پیشرفت‌های تحصیلی ، تدریس در مراکز رسمی آموزشی ، موفقیت در رقابت‌های فرهنگی ، علمی و ورزشی، خلق آثار فرهنگی، هنری و علمی در دوران بازنشستگی ، تربیت فرزندان شایسته  و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی می توانند در این طرح شرکت نمایند.
کشاورز با برشمردن معیارهای انتخاب از کارافتادگان کلی نمونه و همسران بازمانده بیمه‌شدگان متوفی  نیز گفت: شاخص‌های انتخاب از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده با کمی تفاوت همانند انتخاب بازنشستگان است و علاوه بر معیارهای قبلی، مواردی از قبیل تعداد فرزندان تحت تکفل و موفقیت آنها در عرصه‌های علمی ، فرهنگی و ورزشی در ملاک های ارزیابی انتخاب ایشان مورد توجه قرار خواهد گرفت .
مدیر اداره‌کل تامین اجتماعی فارس خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.fars.tamin.ir نسبت به دریافت اطلاعات و فرم های لازم اقدام نموده و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 24 تیر ماه فرم‌های تکمیل شده را همراه با مدارک مورد نیاز به شعبه تأمین‌اجتماعی محل دریافت مستمری خود ارائه دهند.
شایان ذکر است که در روز خانواده و تکریم بازنشستگان از 6 نفر از بازنشستگان ، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه طی مراسمی تقدیر و به هر نفر ، 6 میلیون ریال اهدا خواهد شد.
 علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت www.fars.tamin.ir فرمهای این فراخوان را دریافت نمایند.
انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول