اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بروجرد را به اشتباه شهرستانی بهره‌مند شناسانده‌اند/انتقاد از طولانی‌ شدن اجرای پروژه‌های عمرانی

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته بروجرد را به اشتباه شهرستانی برخوردار معرفی و اینگونه در تخصیص اعتبارات ما را با مشکل مواجه کرده‌اند.

بروجرد را به اشتباه شهرستانی بهره‌مند شناسانده‌اند/انتقاد از طولانی‌ شدن اجرای پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، فاطمه مقصودی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در سال‌های گذشته ارائه شاخص‌های نادرست بروجرد را شهرستانی بهره‌مند و برخوردار معرفی کرده است.

وی عنوان کرد: در گذشته ارائه شاخص‌های نادرست بروجرد را شهرستانی بهره‌مند معرفی و در تخصیص اعتبارات به آن مشکل ایجاد کرده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت با تاکید بر ضرورت رعایت اصل توازن در شاخص‌های بهره‌مندی بیان کرد: در گذشته بروجرد ۶۰ درصد صنایع لرستان را در خود جای داده بود، اما اکنون برخی از این واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل شده‌اند.

مقصودی خواستار تعامل بیشتر بانک‌ها با صنایع و واحدهای تولیدی بروجرد شد و خاطرنشان کرد: بانک‌ها برای حفظ حیات کاری صنایع پای کار بیایند.

وی با انتقاد از زمان‌بر شدن اجرای پروژه سد آبسرده افزود: اگر تا ۵ سال آینده این پروژه به بهره‌برداری نرسد، در تامین آب شرب شهر بروجرد با مشکل مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تامین آب شرب و صنعتی، جذب توریست، تولید ثروت، اشتغال و تغییر اکوسیستم را از مزایای سد آبسرده برشمرد و بر ضرورت تکمیل زودهنگام این پروژه تاکید کرد.

مقصودی سپس به مشکلات عدیده حوزه بهداشت و درمان بروجرد اشاره و تصریح کرد: تجهیز مراکز درمانی و بیمارستانی و اجرای پروژه‌های بیشتر در این زمینه نیازمند سفر و حضور وزیر بهداشت در بروجرد است.

وی با انتفاد از جابجایی تجهیزات ICU یکی از مراکز درمانی و انتقال آن‌ها به بیمارستانی دیگر در بروجرد گفت: تا نیمه مرداد ماه این ICU مجدداً تجهیز می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت سپس به گوشه‌هایی از کاستی‌ها و مشکلات فضاهای آموزشی اشاره و اظهار کرد: بسیاری از مدارس بروجرد تخریبی بوده و تجهیزات آموزشی نیز جوابگوی نیاز دانش‌آموزان نیست.

مقصودی خواستار تجهیز و ارتقاء درمانگاه اشترینان شد و گفت: متاسفانه روند اجرای بسیاری از پروژه‌ها در بروجرد طولانی شده و این رویه پذیرفتنی نیست، از این‌رو نباید پروژه‌ای شروع شود مگر آنکه زمان افتتاحیه آن مشخص شود.

وی گریزی هم به آمار بالای بیکاری در بروجرد زد و تاکید کرد: ایجاد و تقویت اشتغال پایدار در شهرستان موجب ارتقاء شاخصه امنیت می‌شود.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول