اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ایستگاه «45 متری گلشهر» قطار شهری کرج به خط پایان رسید

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج گفت: ایستگاه چهل و پنج متری گلشهر قطار شهری کرج با 100 درصد پیشرفت آماده بهره برداری و خدمات رسانی به شهروندان شده است.

ایستگاه «45 متری گلشهر» قطار شهری کرج به خط پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد حسین خلیلی اردکانی، رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج، در حاشیه بازدید از روند پیشرفت خط دو قطار شهری کرج، در جمع خبرنگاران گفت: ایستگاه k (بوستان جهان) 90 درصد پیشرفت و ایستگاه i  (سه راه گوهردشت) با  80 درصد پیشرفت در حال اتمام و بهره برداری هستند.

وی با بیان اینکه فاز اول پروژه قطارشهری کرج با سرعت در حال ساخت است افزود: این پروژه به صورت ویژه در دست اجرا قرار گرفته است و یکی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری به شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در خط  ۲ قطار شهری کرج کار ریل گذاری حدفاصل ایستگاه ۴۵ متری گلشهر تا جهانشهر کرج  عملیاتی شده است، بیان کرد: این ۲ ایستگاه در مراحل بهره برداری قرار گرفته بود که به خاطر تعطیلی کارگاه بخاطر ویروس منحوس کرونا عقب افتاد و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی به تزریق اعتبار این پروژه مهم شهری اشاره کرد و یادآور شد: تخصیص 500 میلیارد تومان اوراق برای کمربند شمالی کرج و قطارشهری در دستور کار استانداری قرار گرفته که 250 میلیارد تومان آن به پروژه قطار شهری تزریق می شود.

خلیلی اردکانی تصریح کرد: عملیات احداث خط ۲ قطار شهری کرج با ۲۷ کیلومتر مسافت و ۲۷ ایستگاه از سال ۸۵ آغاز شده که تاکنون حدود ۱۵ کیلومتر از تونل این پروژه عظیم بین دانشگاه خوارزمی و پل شهید سلطانی کرج حفاری شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول