اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

روند شیوع کرونا در البرز سرعت گرفته است/افزایش آمار جوانان مبتلا به کرونا

استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه روند شیوع کرونا در البرز شدت گرفته است نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم، همچنین زدن ماسک از نیمه دوم تیر ماه نیز اجباری خواهد بود.

روند شیوع کرونا در البرز سرعت گرفته است/افزایش آمار جوانان مبتلا به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: مصوب شد با توجه به روند صعودی شیوع کرونا، از ۱۵ تیر ماه، زدن ماسک در تمام محل‌های تجمع الزامی شود و مسؤولان مربوطه پیگیری‌های لازم را برای ماسک ارزان دارند.

استاندار البرز شیب روند شیوع کرونا در استان البرز را پر سرعت و افزایشی برشمرد و ادامه داد: تعداد بیماران جوان افزایش یافته است.

این مقام مسؤول ادامه داد: با همراهی مردم می‌توان در البرز شرایط را همچنان به گونه ای مدیریت کرد که در وضعیت قرمز و بحران قرار نگیریم.

شهبازی با بیان اینکه طبق تاکید رئیس جمهور محترم محل تجمع، محل خطر شیوع کرونا است، گفت: بر این اساس از مردم درخواست داریم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ما را در مقابله با شیوع این ویروس منحوس یاری کنند.

وی افزود: طبق مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، هر شهرستانی که به وضعیت قرمز می‌رسد ستاد استانی می‌تواند برای محدودیت یک هفته‌ای به وزیران بهداشت و کشور پیشنهاد بدهد تا در نهایت با تصویب رئیس جمهور به مرحله اجرا گذاشته شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه موجران محترم با توجه به شرایط موجود نسبت به همراهی بیشتر با مستاجران اقدام کند، اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا، از فردا اضافه اجاره بها نسبت به سال قبل نباید در تهران بیشتر از ۲۵  درصد، در کلان شهرها بیشتر از ۲۰ و در بقیه شهرها بیشتر از ۱۵ درصد باشد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول