اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تشریح وضعیت بودجه آذربایجان‌شرقی/ چالش نمایندگان مجلس برای تامین کسری بودجه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی به تشریح وضعیت بودجه استان در سال‌جاری پرداخت و گفت: رشد و تحرک سرمایه‌گذاری‌ها در استان مدیون بخش غیردولتی و نهادهای خصوصی است.

تشریح وضعیت بودجه آذربایجان‌شرقی/ چالش نمایندگان مجلس برای تامین کسری بودجه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، داوود بهبودی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه مجمع عمومی نمایندگان استان اظهار کرد: در راستای تولید اسناد برنامه‌های توسعه‌ای، سند آمایش استان تا افق 1420 و دومین سند تدبیر توسعه در قالب 14 محور و 64 پروژه تهیه شده است.

وی در مورد وضعیت بودجه سال 99 استان توضیح داد: بودجه هزینه‌ای (جاری) استان که حدود 560 میلیارد تومان است، در سال 99 به‌طور میانگین حدود هشت درصد رشد داشته است.

بهبودی میزان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان را در سال‌جاری حدود 904 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: این اعتبارات نیز 22 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بر لزوم بهره‌مندی دستگاه‌های استان از اعتبارات تبصره 19 به‌شرط ترکیب 30 درصد دولتی و 70 درصد غیردولتی تاکید کرد.

بهبودی متذکر شد: امسال نمایندگان مجلس برای تامین کسری بودجه با چالش بسیاری مواجه خواهند شد که امید است چاره‌اندیشی‌های لازم را به موقع به‌عمل آورند.

در ادامه این جلسه مراسم افتتاح بزرگترین مرکز داده همراه اول در غرب و شمال‌غرب کشور به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس مجلس و وزیر ارتباطات و با سخنرانی استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول