اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

برنامه جشن میلاد امام رضا در حرم رضوی با حضور سخنرانان و مداحان سرشناس

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در روز و شب ولادت آن حضرت، گفت: سخنرانی و مدیحه‌سرایی متعددی در ایام ولادت حضرت در حرم مطهر ثامن الحجج برگزار می‌شود.

برنامه جشن میلاد امام رضا در حرم رضوی با حضور سخنرانان و مداحان سرشناس

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در روز و شب ولادت آن حضرت، گفت: سخنرانی و مدیحه‌سرایی متعددی در ایام ولادت حضرت در حرم مطهر ثامن الحجج برگزار می‌شود.

وی درباره برنامه شب میلاد امام رضا(ع) گفت: آئین جشن شب میلاد حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) همراه با تعویض پوش ضریح مطهر و پرچم گنبد منور برگزار خواهد شد که در این مراسم حجت‌الاسلام شهاب مرادی به سخنرانی پرداخته و در ادامه ابراهیم قانع، ابوالفضل مشکینی و سیدحمیدرضا برقعی به مدیحه سرایی و شعرخوانی خواهند پرداخت.

 معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه مراسم روز میلاد در سه نوبت اجرا می‌شود، افزود: در صبح روز میلاد نیز برنامه تبریک خدام برگزار می‌شود. به این شکل که خادمین در صبح روز میلاد حضرت رضا علیه السلام جهت عرض تبریک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از باب الجواد(ع) به سمت صحن آزادی مشرف می‌شوند.
 
وی اعلام کرد: نوبت دوم مراسم روز میلاد از ساعت ۹ تا ۱۱ با سخنرانی حجت‌الاسلام شهاب مرادی، مدیحه سرایی محمدرضا طاهری و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی اجرا می‌شود.

گنابادی‌نژاد گفت: بخش سوم روز میلاد نیز ساعت ۱۹ تا ۲۴ با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، مدیحه سرایی سیدرضا نریمانی و امیر عارف و شعرخوانی مصطفی صابر خراسانی و محفل انس با قرآن برگزار می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: کلیه برنامه‎های حرم مطهر به صورت زنده از طریق سایت رضوی تی وی اکران و تعداد زیادی از برنامه‎ها نیز از طریق لایو اینستاگرام، رادیو و رسانه ملی پخش زنده می‎شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول