اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سهم بروجرد را از بودجه‌های استانی نمی‌دانیم

فرماندار بروجرد گفت: دقیقا نمی‌دانیم سهم بروجرد از بودجه‌های استانی چند درصد است.

سهم بروجرد را از بودجه‌های استانی نمی‌دانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: هنوز نمی‌دانیم سهم بروجرد از بودجه و اعتبارات استانی چند درصد است.

وی عنوان کرد: با تعیین سهم بروجرد از بودجه‌های استانی می‌توان به منظور اجرا و تکمیل پروژه‌ها برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی کرد.

فرماندار بروجرد با اشاره به سیاست دولت مبنی بر تکمیل پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا خاطر نشان کرد: اولویت ما نیز تکمیل و اتمام پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی است.

رحیمی تاکید کرد: با این تفاسیر به دنبال کلنگ‌زنی و شروع پروژه‌های جدید نبوده و هدفمان تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های در حال اجرا است.

وی در پاسخ به برخی انتقادها مبنی بر ضعف‌های موجود در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: طولانی بودن بروکراسی‌های اداری و سنگ‌اندازی پیش پای سرمایه‌گذاران آنان را از فعالیت در حوزه‌های تولیدی و اقتصادی منصرف می‌کند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: تقویت تولید و رونق اقتصادی در بروجرد نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاران و بسترسازی برای فعالیت‌های تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی آنان است.

رحیمی سپس با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری و هوشمند اجتماعی همچنان مهمترین توصیه به شهروندان برای مقابله با کرونا است.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول