اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ضربه شدید اقتصادی به کشور در پی بی‌توجهی به مبارزه با قاچاق کالا

فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: بی‌توجهی به مبارزه با قاچاق کالا، ضربه اقتصادی زیادی به کشور وارد می‌کند و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اشتغال را با مشکل جدی مواجه خواهد کرد.

ضربه شدید اقتصادی به کشور در پی بی‌توجهی به مبارزه با قاچاق کالا

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه بازدید از شهرستان هلیلان، گفت: قاچاق کالا سبب ترویج اشتغال ناسالم و از بین رفتن فرصت‌های شغلی سالم می‌شود و پلیس وظیفه دارد برای رونق بخشی به تولید داخلی و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز مبارزه کند.

وی توجه به بحث معیشت مناطق محروم در سطح کلان را یکی از راهکارهای کاهش قاچاق کالا دانست و افزود: هرچه از ظرفیت‌های استان در راستای اشتغال‌زایی و تولید استفاده کنیم میزان قاچاق کالا کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام، تصریح کرد: همکاری و تعامل مردم با پلیس می‌تواند بستر خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد و ما وظیفه داریم این بستر مهم را بیش از پیش تقویت کنیم.

وی ادامه داد: بی‌توجهی به مبارزه با قاچاق کالا، ضربه اقتصادی زیادی به کشور وارد می‌کند و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اشتغال را با مشکل جدی مواجه خواهد کرد.

مبارزه قاطع و جدی با سوداگران مرگ

سردار یاری در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت‌های مهم نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: مبارزه قاطع و جدی با سوداگران مرگ و سارقان اموال عمومی مردم به صورت ویژه بایستی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: با تلاش شبانه‌ روزی پلیس، اجازه نخواهیم داد سوداگران مرگ و سارقان اموال عمومی مردم ناامنی را در جامعه فراهم کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان به اقدامات انتظامی استان ایلام در راستای زیباسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های دورافتاده اشاره کرد و گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها محل مراجعه مردم هستند و بایستی توسعه، بهسازی و تجهیز این مراکز با استفاده از ظرفیت خیرین امنیت ساز با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول