اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خانه‌های خالی در زنجان احصا شده است

استاندار زنجان گفت: همه خانه‌های خالی استان زنجان احصا شده است.

خانه‌های خالی در زنجان احصا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر امروز در شورای مسکن استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی برای مدیریت مسکن در استان زنجان، اظهار کرد: جلسات شورای مسکن در زنجان به صورت منظم برگزار می‌شود ‌

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم ساماندهی تعاونی‌های مسکن در زنجان بیان کرد: شرایط به نحوی است که تعداد بنگاه‌های املاک در زنجان بیشتر از خانوارها شده است و وجود برخی افراد در این بنگاه‌ها موجب افزایش اجاره بها و قیمت مسکن شده است.

 وی از صدور دستورات لازم در زمینه تعیین تکلیف زمین‌های اضافی دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: این اقدام در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد.

حقیقی با اشاره به مصوبه‌ دولت در زمینه اجاره بها که همه بنگاه‌های دارای مجوز باید آن را رعایت کنند، افزود: همه خانه‌های خالی استان زنجان احصا شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: تولید مسکن اقدام ملی با رویکرد تولید مسکن با بهره‌گیری از توان دولتی و به صورت تقاضا محور انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای طرح اقدام ملی ۱۰ هزار و ۲۲۰ متقاضی ثبت‌نام کرده بودند، بیان کرد: در مرحله دوم ۱۶ هزار و ۷۸۵ متقاضی ثبت نام کردند که ۲۰ هزار نفر نیز به صورت پیامکی ثبت‌نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۸۰۰ نفر ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ مسکن برای دهک‌های یک،۲ و افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی ساخته می‌شود، بیان کرد: ۶۵۰ واحد مسکونی نیز از طریق تفاهم‌نامه برای نیروهای مسلح ساخته می‌شود.

مسعود بیات‌منش با اشاره به تشکیل چهار کارگروه ویژه در شورای مسکن زنجان بیان کرد: می‌توان از این ظرفیت در سطح کشوری نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول