اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پولیشیچ آیا راه صلاح، مانه و استرلینگ را در پیش می گیرد؟

وینگر آمریکایی چلسی فوتبالیستی است که به زعم برخی در انگلیس بزودی راه بزرگانی همچون صلاح، مانه و استرلینگ را در پیش خواهد گرفت.

پولیشیچ آیا راه  صلاح، مانه و استرلینگ را در پیش می گیرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، از بازی بامداد جمعه میان چلسی و منچسترسیتی مدت 3 روز گذشته است اما صحبت درباره این پیکار همچنان ادامه دارد.

بخش عمده بحث های مربوط به بازی، به اتفاقی که به خاطر نتیجه بازی رخ داد، اختصاص داشته است. زیرا با برد 2 بر یک چلسی، قهرمانی فصل جاری لیورپول بعد از 3 دهه محرز شد.

با این حال برخی از رسانه ها به نکات فنی این مصاف نیز اشاره کرده اند.

به عنوان  نمونه روزنامه دیلی تلگراف، صحبت های بعد از بازی فرانک لمپارد و آن بخشی که از کریستیان پولیسیچ به خاطر گلزنی و درخشش در بازی تعریف کرد، اشاره کرده است.

مربی جوان و جویای نام آبی پوشان بعد از آن بازی از پولیشیچ به عنوان بازیکنی که در آینده به سطح ستاره های مثل محمد صلاح، سادیو مانه و رحیم استرلینگ خواهد رسید، نام برد.

گزارشگر دیلی تلگراف نیز به ارزیابی وینگر 21 ساله پرداخت و نوشت چلسی در سال گذشته خرید خوبی از دورتموند کرد که این بازیکن کم سن اما خوش آتیه را استخدام کرد.

فورواردی که در تیم آلمانی اولین جرقه ها را زد اما اکنون در لیگ برتر انگلیس در کنار بازیکنان چلسی، انتظار درخشش بیشتری برایش وجود دارد.

پولیشیچ در فصل جاری در 18 بازی ، 7 گل زده  2 پاس گل داده  است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول