اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یادداشت

آقای موسوی خوئینی ها دنبال تقصیرتراشی نباشید!

آقای موسوی خوئینی ها این آشی که به زور و تزویر یک ملت را سر آن نشاندید آنقدر شور شده که صدای خودتان را هم در آورده و به شما حق می‌دهم که فرصت مناسبی است برای انتقام گیری از رهبری که سالهاست حقد و کینه او را در دل دارید.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدعلی الفت پور در یادداشتی نوشت:

جناب موسوی خوئینیها

با سلام
در نامه‌تان به رهبری مسبب اصلی وضع موجود را کتمان کردید و از زیر بار قبول مسئولیت تکرار دولت خاتمی و به احتمال قریب به یقین دولت میرحسین موسوی شانه خالی کردید.
به جای پذیرفتن هزینه های سیاسی وضع معیشتی مردم دنبال تقصیر تراشیدن برای رهبری رفتید رهبری‌ای که می‌توانست در سال ۹۲ مقابل ۲۵۰ هزار رای روحانی بایستد و بواقع جلوی دولت و رئیس دولت مطلوب شما را برای تکه بر قوه اجرایی کشور سد کند ولی نکرد.
فرار رو به جلوی جنابعالی یک شگرد سیاسی و رسانه ای مرسوم در جریان موسوم به دوم خرداد بوده و هست و همیشه به جای پیدا کردن دلیل اصلی مشکلات فکری و اجرایی مریدان اصلاح طلبتان به دنبال تخطئه غرض ورزانه از رهبری بودید.
نه به آن موقعی که از سردمداران فتح لانه جاسوسی بودید نه به الان که به دنبال تحریک فشار اجتماعی برای وادار کردن نظام اسلامی به مداکره با آمریکا هستید.
کارتل فضای رسانه ای کشور هنوز همچون دوم خرداد در دستان دوستان اصلاح طلب شماست و تجربه عملیات روانی برخی طراحان امنیتی نیز با آن درآمیخته و پشتیبانی جبهه معارض انقلاب اسلامی را نیز با خود همراه دارید، اما باز دم از خفقان میزنید اینچنین بی انصافی را تاریخ صدر اسلام در یاران صفین امیرالمومنین نیز به خود ندیده است.
 این صاحب نظرانی که ادعا می‌کنید چه کسانی هستند که حاضر نیستد به لیبرال ترین دولت بعد از انقلاب کمک کنند؟ مگر از هم فکران و هم مسلکان شما نیستند؟
در ۷ سال اخیر اگر اجازه و مجال از سخن گفتن و تحلیل کردن و بیان نظر کسی محروم شده، این انقلابیون و متخصصان متدین و حزب اللهی جوان این مرز و بوم بودند که به هر بهانه واهی و بی‌ارزشی رانده و سرکوب شدند.
این آشی که به زور و تزویر یک ملت را سر آن نشاندید آنقدر شور شده که صدای خودتان را هم در آورده و به شما حق می‌دهم که فرصت مناسبی است برای انتقام گیری از رهبری که سالهاست حقد و کینه او را در دل دارید.
نه به خاطر وضعیت فعلی کشور که به خاطر قرار ندادن شما در جایگاه رییس قوه قضاییه در سالهای ابتدایی رهبری، نه به خاطر معیشت مردم که به خاطر مقابله با انحرافات فکری، سیاسی و اقتصادی جریان منتسب به شما و یاران غارتان.
جناب خوئینیها حداقل ۳۱ سال از ۴۱ سال انقلاب سکان کشور بدست همین صاحب نظرانی است که در نامه تان سنگشان را به سینه زده اید پس در فصل حساب و کتاب زیر میز نزنید که مردم مجدانه قصد دارند ورق را به نفع خط اصیل امام و شهیدان برگردانند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول