اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بیش از 85 درصد طرح‌های اشتغال زایی کمیته امداد، اشتغال پایدار است

مدیر کل کمیته امداد ایلام، گفت: بیش از 85 درصد طرح‌های اشتغال زایی کمیته امداد استان ایلام، طرح‌های اشتغال پایدار هستند.

بیش از 85 درصد طرح‌های اشتغال زایی کمیته امداد، اشتغال پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام،  قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد ایلام در دیدار با مدیر امور شعب بانک رفاه استان ایلام، گفت: 70 درصد مراجعین به کمیته امداد افرادی هستند که برای نخستین بار به این نهاد مراجعه می‌کنند.

وی افزود: بیش از 85 درصد طرح‌های اشتغال زایی کمیته امداد استان ایلام، طرح‌های اشتغال پایدار هستند. 

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه تمایل و رویکردهای بانک رفاه در راستای توانمندسازی مددجویان در استان ایلام قابل تقدیر است، اظهار کرد: بانک رفاه ایلام سال گذشته به 99 درصد تعهدات خود در زمینه اشتغال نیازمندان ایلامی عمل کرده است و این بانک کارنامه قابل قبولی در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: رویکرد بانک مذکور در زمینه مشارکت در ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات، در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی توسط این مجموعه ارزشمند است.

شناسایی نیازمندان واقعی

موسی‌نژاد تصریح کرد: با نرم افزارهایی که کمیته امداد در زمینه رصد اطلاعات نیازمندان طراحی کرده است هم اکنون درصد خطاها در زمینه شناسایی نیازمندان واقعی به حداقل رسیده است.

محمدرضا نظری مدیر امور شعب بانک رفاه ایلام در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان نیز در این دیدار گفت: بانک رفاه ایلام نسبت به نیازمندان و مددجویان جامعه هدف  کمیته امداد همواره نگاه حمایتی داشته است و در این زمینه با کمیته امداد تعامل بسیار نزدیکی داریم.

وی ادامه داد: به همین منظور در داخل مجموعه بانک رفاه استان یک خیریه داخلی راه اندازی کرده‌ایم که یکی از اقدامات این خیریه اختصاص مبلغی از حقوق کارکنان این بانک به نیازمندان در هر ماه است.

وی تصریح کرد: از آن جایی که شناسایی نیازمندان واقعی نیاز به تخصص خاص دارد در این زمینه اعتقاد داریم کمیته امداد بهترین دستگاهی است که توانسته است چنین مسوولیتی را به خوبی بر عهده گیرد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول