اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نامه نمایندگان اصفهان به وزیر نیرو: به وضعیت کشاورزان رسیدگی فوری شود

مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان امروز با ارسال نامه‌ای به وزیر نیرو خواستار رسیدگی فوری به مشکلات آب اصفهان و دغدغه‌های کشاورزان اصفهانی شدند.

نامه نمایندگان اصفهان به وزیر نیرو: به وضعیت کشاورزان رسیدگی فوری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان امروز با ارسال نامه‌ای به وزیر نیرو خواستار رسیدگی فوری به مشکلات آب اصفهان و دغدغه‌های کشاورزان اصفهانی شدند.

در این نامه که به امضای امیرحسین بانکی‌پورفرد، رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان رسیده، آمده است: اخبار رسیده حکایت از آن دارد که علیرغم ارائه آمارهای قابل قبول که می‌تواند رهاسازی آب برای کشاورزان اصفهانی را فراهم سازد، عدم تصمیم‌گیری به موقع موجب شده است تا موضوع مطالبه آب در اصفهان علاوه بر ابعاد فنی و کشاورزی ابعاد دیگری نیز به خود بگیرد، لذا نمایندگان شهرستان اصفهان اقدام سریع و رفع نگرانی کشاورزان اصفهانی را مصرانه خواستارند.

به گزارش فارس، حسن ساسانی پیش از این با اعلام خبر افزایش خروجی آب از سد زاینده‌رود از بامداد جمعه، ششم تیرماه، جهت تأمین نیاز آبی باغات غرب اصفهان اظهار کرده بود: با توجه به ابلاغیه برنامه منابع و مصارف وزارت نیرو، آب خروجی از سد زاینده‌رود از بامداد فردا جهت تأمین نیاز آبی باغات غرب اصفهان افزایش می‌یابد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان افزوده بود: توزیع آب باغات غرب اصفهان در سه نوبت در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور و طبق جدول زمان بندی شده انجام می‌شود و حدود ۱۰۰ میلیون مترمکعب آب برای تأمین آب باغات غرب اصفهان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به آمار سد زاینده‌رود در پنجم تیرماه گفت: حجم سد زاینده رود ۶۴۱ میلیون مترمکعب است و ورودی به سد ۴۶ مترمکعب بر ثانیه و خروجی از سد هم ۴۶ مترمکعب بر ثانیه است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول