اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

راه‌اندازی بخش فیزوتراپی و رادیولوژی در بیمارستان آستارا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: در جلسه امروز شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان مقرر شد درخصوص راه‌اندازی بخش فیزوتراپی و رادیولوژی در بیمارستان شهید بهشتی به شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا کمک ویژه‌ای شود.

راه‌اندازی بخش فیزوتراپی و رادیولوژی در بیمارستان آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، ارسلان سالاری عصر امروز در جریان بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه CT اسکن از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان آستارا بود که با پیگیری بی‌وقفه مسؤولین امروز افتتاح و راه‌اندازی شد.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان فاصله شهرستان آستارا با مراکز درمان استان را دور توصیف کرد و افزود: بیمارانی که به CT اسکن نیاز دارند پس از راه‌اندازی این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی دیگر نیازی نیست فاصله ۲۰۰ کیلومتری آستارا تا مرکز استان را طی کنند.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان آستارا بررسی و نیازها کارشناسی شد، افزود: مقرر شد در خصوص راه‌اندازی بخش فیزیوتراپی و رادیولوژی در بیمارستان شهید بهشتی به شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا کمک ویژه‌ای شود.   

سالاری با اشاره به اینکه نیازهای شهرستان آستارا براساس توان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان و بودجه‌های وزراتی تأمین می‌شود، تصریح کرد: یکی از تصمیماتی که در جلسه امروز شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی اتخاذ شد پیگیری در خصوص کادر نیروی انسانی بیمارستان شهید بهشتی در سطح دانشگاه و وزارت بهداشت بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با اشاره به عقب‌ماندگی‌های حوزه‌های بهداشت و درمان در استان بیان کرد: از ۲۵۰ کلینیک تخصصی کشور که ۱۰ باب از آن گیلان بوده هیچ‌کدام در استان به بهره‌برداری نرسیده و یا زیرساخت‌های آموزشی آن نظیر دانشکده بهداشت بیش از ۲۵ سال هست که بلاتکلیف رهاشده است.

به گزارش فارس، حضور در جلسه شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، افتتاح و راه‌اندازی دستگاه CT اسکن بیمارستان شهید بهشتی و افتتاح یک باب داروخانه شبانه‌روزی ازجمله برنامه‌های امروز «ارسلان سالاری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در جریان سفر به شهرستان آستارا بود.

ممانعت از حضور خبرنگاران خبرگزاری‌های رسمی کشور در جلسه شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی از سوی روابط‌عمومی دانشگاه از دیگر حواشی سفر یک‌روزه «ارسلان سالاری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به شهرستان آستارا بود که این اقدام، مورد اعتراض خبرنگاران قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول