اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نکونام: بازی به بازی برای موفقیت تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هدف ما موفقیت در هر بازی است و برای آن تلاش می‌کنیم.

نکونام: بازی به بازی برای موفقیت تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،  جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی، در خصوص این دیدار اظهار کرد: ماشین‌سازی تیم با کیفیتی است که بازیکنان خوبی دارد و ما باید حواسمان را جمع کنیم که غفلت نکنیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: ما تمام تمرینات و مسابقات‌مان را با انگیزه برگزار می‌کنیم و بازیکنان نیز باید بزرگ فکر کنند و انگیزه خود را زنده نگه دارند؛ هر رتبه‌ای به‌دست بیاید، مهم این است که هر بازی تلاش خود را بکنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص کنترل حواشی گفت: واقعا تلاش کردیم و سختی کشیدیم تا بتوانیم موفق شویم و حاشیه‌ای وجود ندارد، این اتفاقات جزئی از فوتبال است و تمرکزمان روی فولاد است و ضمن احترام برای همه تیم‌ها، برای موفقیت به میدان می‌رویم.

وی عنوان کرد: هدف ما این است که هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نکونام در خصوص آخرین وضعیت بازگشت پاتوسی بیان کرد: باشگاه در جریان کار وی است و در حال تلاش برای بازگشت او هستند، خریدهای خوبی در نیم‌فصل داشتیم که پاتوسی هم یکی از آنها بود اما فعلا او را در اختیار نداریم و باشگاه تمام تلاشش را برای برگشتن این هافبک انجام می‌دهد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول