اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«توکلی» سکان‌دار مدیریت بازرسی منطقه آزاد قشم شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم «نریمان توکلی‌جویباری» به سمت سرپرستی مدیریت بازرسی،نظارت و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب شد.

«توکلی» سکان‌دار مدیریت بازرسی منطقه آزاد قشم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، شامگاه امروز طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم «نریمان توکلی‌جویباری» با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی،نظارت و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب شد.

وی که فارغ التحصیل رشته حقوق است هم اینک به طور همزمان عهده‌دار جایگاه مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل این سازمان نیز می‌باشد.

مدیرکل حقوقی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم، نایب رئیس هیات مدیره شرکت آب و برق و تاسیسات، جانشین مدیر امور حقوقی و قراردادها، رئیس اداره نظارت بر عملکرد فعالین اقتصادی و ریاست اداره امور اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از جمله مهمترین سوابق خدمتی توکلی در این سازمان است.

در این حکم بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در راستای خدمت به مردم قشم تاکید شده است.

گفتنی است، پیش از این «حامد افضلی» عهده دار‌ سمت مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم بوده که از زحمات وی در زمان تصدی این مسوولیت تقدیر شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول