اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دومین برد نساجی در تبریز/حملات بی‌نتیجه تراکتور و شکست تلخ

تیم تراکتور در حالی برابر نساجی قائم‌شهر مغلوب شد که مستحق شکست در این دیدار نبود.

دومین برد نساجی در تبریز/حملات بی‌نتیجه تراکتور و شکست تلخ

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم نساجی قائم شهر بود.

در دقیقه 2 بازی تیم نساجی در یک ضدحمله از سمت چپ بازی و در غافلگیری مدافعان میزبان، توپ را توسط زامهران وارد دروازه تیم تراکتور کرد.

تیم تراکتور بعد از دریافت گل فشار خود را برای زدن گل تساوی به سمت دروازه تیم نساجی افزایش داده و چندین بازی با شوت‌های راه دور حاج‌صفی و سعید مهری شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که نتیجه‌ای در برنداشت.

در نهایت نیمه نخست بازی تراکتور با نساجی با برتری یک بر صفر تیم مهمان به اتمام رسید.

در نیمه دوم تیم تراکتور همچنان برای زدن گل تساوی به سمت دروازه نساجی یورش برد، اما خط دفاع چند لایه تیم نساجی اجازه خودنمایی به مهاجمان تیم تراکتور نداده و در نهایت شاگردان الهامی موفق به گلزنی نشدند.

ضمن اینکه تیم نساجی در ضدحملات خود صاحب فرصت‌هایی هم شد که درخشش مظاهری مانع گل دوم مهمان شده و یک بار هم توپ به تیر دروازه تیم تراکتور برخورد کرد.

بازی رفت 2 تیم در قائم شهر با برتری 4 بر صفر تیم تراکتور به پایان رسیده بود و این نخستین شکست تراکتور در لیگ برتر مقابل تیم نساجی بود.

تیم نساجی قبل از وقفه لیگ برتر، در تبریز موفق به پیروزی 3 بر صفر برابر ماشین‌سازی شده بود تا هر 2 تیم تبریزی را در خانه خود شکست داده باشد.

با پایان این بازی تراکتور همچنان 37 امتیازی مانده و نساجی 26 امتیازی شده است.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول