اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امدادرسانی هلال‌احمر اصفهان به 104 حادثه دیده در هفته نخست تیر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به 104 حادثه دیده ناشی از 54 حادثه توسط نجاتگران این جمعیت در هفته گذشته خبر داد.

امدادرسانی هلال‌احمر اصفهان به 104 حادثه دیده در هفته نخست تیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، داریوش کریمی اظهار داشت: 104 حادثه دیده در هفته نخست تیر ماه سال جاری از خدمات امدادی هلال‌احمر استان بهره مند شده اند و حوادث جاده ای با 23 حادثه دیده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه در طول این مدت ۲ مورد عملیات رهاسازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد : ۱۷۳ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۸ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی  و ۵۱ دستگاه خودرو امدادی به امداد رسانی پرداختند. 

وی در ادامه تصریح کرد : طی این زمان 40 نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل و 16  نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

کریمی در پایان به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال‌احمر استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 23 حادثه جاده‌ای، 15  حادثه شهری، 5 حادثه صنعتی و کارگاهی، 7 مورد خدمات حضوری، 3 حادثه کوهستان و 1 حادثه آتش‌سوزی مرتع توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول