اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

امیری: آغاز پیش تولید «دل خوش» در اواخر تیرماه / لوکیشن اصلی در شهرستان

تهیه کننده سریال «دل خوش» گفت: شاید فقط یک قسمت از این سریال در تهران مقابل دوربین برود و مابقی در یکی از شهرستان های ایران به تصویر کشیده می شود.

امیری: آغاز پیش تولید «دل خوش» در اواخر تیرماه / لوکیشن اصلی در شهرستان

«پرویز امیری» تهیه کننده سریال «دل خوش» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره این سریال گفت: «دل خوش» در حال بازنویسی است و حامد افضلی و گروه نویسندگان مشغول نگارش هستند. همچنین محسن حاجی غلامی کارگردانی این اثر را به عهده دارد.

وی ادامه داد: اگر متن هایمان تائیدیه بگیرند اواخر تیرماه وارد مرحله پیش تولید می شویم.

این تهیه کننده همچنین با اشاره به لوکیشن های این سریال نیز افزود: شاید فقط یک قسمت از این سریال در تهران مقابل دوربین برود و مابقی در یکی از شهرستان های ایران به تصویر کشیده می شود. در اصل به دنبال شهری هستیم که فضای خوبی از لحاظ بصری در اختیارمان قرار دهد به این دلیل که یکی از لوکیشن های اصلی ما روستا است و باید فضایی بکر و جذاب داشته باشیم که مخاطب نیز با دیدنش حس خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: قصه دل خوش درباره خانواده ای است که می خواهند از تهران به یکی از روستاهای ایران مهاجرت کنند و تغییر سبک زندگی از شهری به روستایی محوریت این سریال است.

امیری ادامه داد: ژانر این سریال کمدی شیرین است و کمدی صرف نیست و تلاش کردیم تا از عناصر منفی در این کار استفاده نکنیم.

وی با اشاره به انتخاب بازیگران این سریال نیز گفت: گزینه هایی داریم اما هنوز قطعی نشده است و بخشی از بازیگران مان از میان بازیگران کمدی و بخشی نیز از میان بازیگرانی که تا به حال کار جدی زیادی در کارنامه شان دارند انتخاب خواهند شد.

به گزارش فارس، این سریال از جمله سریال‌های اپیزودیک است که در هر قسمت یک قصه دارد، اما یک قصه عاشقانه ادامه دار نیز در داستان وجود دارد که شخصیت‌های ثابتی داشته و سایر اپیزودها بازیگرهای مهمان دارند.

در یک خطی این سریال که در دو فصل ۲۶ قسمتی تهیه و تولید می شود، آمده است: «دل خوش» پیرامون خانواده‌ای است که در شرایط مالی قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و در ارتباط با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تاحدودی فانتزی را پدید می‌آورد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول