اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

گاز رسانی به تمام روستاهای شهرستان دماوند انجام خواهد شد

فرماندار شهرستان دماوند از گاز رسانی شهری به تمام روستاهای شهرستان دماوند خبر داد.

گاز رسانی به تمام روستاهای شهرستان دماوند انجام خواهد شد

مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند امروز در حاشیه بازدید از ۶ روستای این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند، اظهار کرد: مشکلات همچنان در روستاها به چشم می‌خورد اما وضعیت کنونی روستاها در مقایسه با گذشته با تلاش تمامی مسؤولان شهرستان دماوند قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به مشکلات مردم افزود: در شرایط کنونی مردم روستاها مطالباتی را دارند که به حق است اما می‌توان با استفاده از توانمندی نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی موارد را پیگیری قرار داد.

فرماندار دماوند ادامه داد: در حال حاضر با کمبود بودجه مواجه هستیم اما مدیران شهرستان دماوند اراده قوی داشته و در کنار مردم خدمت می‌کنند و در صورتی که با تعامل در کنار یکدیگر باشند مشکل کمبود بودجه برطرف خواهد شد.

حیدری اضافه کرد: یکی از مشکلات روستاهای شهرستان دماوند گاز شهری است اما با پیگیری‌های که انجام شد زمان‌بندی خوبی در خصوص گازرسانی به روستاها در نظر گرفته شده و با وجود صعب‌ العبور بودن به جهت عدم دریافت مجوزهای راهداری، پروژه گازرسانی به روستاها در حال انجام است.

وی تأکید کرد: شبکه گازرسانی روستایی به صورت کامل اجرا خواهد شد و در تلاش هستیم تا قبل از آغاز فصل سرما تمامی روستاهای شهرستان دماوند از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

اشتغال جوانان روستایی دماوند در اولویت کار مسؤولان باشد

شاهرخ جهانشاهی سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند در جمع اهالی دهستان اظهار کرد: بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی اولین بازدید روستایی مسؤولان از روستاهای دهستان شهرستان ابر شیوه دماوند بوده است.

وی ادامه داد: روستاهای دهنار، مومج، هویر، یهر، لی پشت و کهنک فاصله چندانی با پایتخت ندارد اما خیلی از امکانات در این روستاها وجود ندارد و اهالی این روستاها از امکانات محروم هستند.

سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در بازدید از این روستاها انجام شد، اشتغال جوانان روستاها است و اگر نتوان زیر ساخت‌ها و کسب و کار را در مناطق روستایی ایجاد کرد وضعیت مهاجرت بیش از این نمایان خواهد شد.

جهانشاهی یادآور شد: کار آفرینی موتور محرک توسعه اقتصادی است که از تمامی مدیران و مسؤولان شهرستان دماوند به خصوص نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم تا کمک کنند تا مشکل اشتغال روستائیان حل شود.

وی تصریح کرد: باید ظرفیت شهرستان را در بحث کارآفرینی شناسایی شود و از آن استفاده بهینه انجام شود.

معاون فرماندار عنوان کرد: در هر منطقه‌ای یک ظرفیت خاص برای اشتغال دارد و با کمک تمامی مدیران باید در گام نخست مسأله اشتغال روستائیان مخصوصاً در بخش جوانان حل شود.

جهانشاهی تأکید کرد: دهیاری‌ها و اعضای شورای روستاها باید پیگیر مشکلات مردم باشند و تمام مشکلات را به مسؤولان انتقال دهند و مردم نیز می‌توانند با مراجعه به دهیاری‌ها مشکلات خود را مطالبه کنند.

وی اضافه کرد: مسؤولان تمام سعی خود را انجام دهند تا مشکلات مختلف این روستاها در آینده نزدیک با کمک نماینده مجلس حل شود تا در سطح شهرستان دماوند با کمترین مشکلات روبه‌رو باشیم.

به گزارش فارس،  امروز مسؤولان شهرستان دماوند با حضور سید احمد رسولی نژاد نماینده‌ مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی طی بازدیدی از نزدیک با مشکلات مردم دهستان ابر شیوه شهرستان دماوند آشنا شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول