اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 32 هزار بسته غذایی در قالب رزمایش همدلی در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از توزیع 32 هزار بسته غذایی در قالب رزمایش همدلی خبر داد و گفت: در همین راستا 113 هزار پرس غذای گرم نیز توزیع شده است.

توزیع 32 هزار بسته غذایی در قالب رزمایش همدلی در زنجان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره رزمایش همدلی و دعوت از همگان به منظور ایجاد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد: مردم با لبیک به ندای رهبرشان موجی از همدلی با محرومان را به راه انداختند که بی‌سابقه بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان افزود: امسال به دلیل محدودیت‌های اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، طرح اطعام مهدوی با هدف توزیع غذای گرم میان نیازمندان اجرا شد که یک کار متفاوت بود.

وی گفت: توسعه فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری، شناسایی نیازمندان واقعی محله‌ها، شناسایی خیران، افزایش اعتماد نیکوکاران و پیوند توانمندی‌های خیرین با نیازهای محرومان از جمله اهداف و کارکردهای راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است.

صفری با تاکید بر اینکه مراکز نیکوکاری محله‌ها پیشرو در امر محرومیت‌زدایی هستند، افزود: در حال حاضر قریب به 100 مرکز نیکوکاری در سطح استان با نظارت کمیته امداد به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ادامه داد: از مزیت‌های فعالیت این مراکز می‌توان به شفافیت عملکرد، مردم محور بودن آنها، سرعت در خدمت‌رسانی، شناسایی خیران و نیازمندان واقعی و کیفیت و دقت در نوع خدمات اشاره کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به فعالیت مناسب مراکز نیکوکاری در رزمایش همدلی اشاره کرد و گفت: در طرح رزمایش ملی همدلی برای ایران همدل از طریق مراکز نیکوکاری بیش از 113 هزار پرس غذای گرم و قریب به 32 هزار بسته سبد معیشتی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توزیع شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول