اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم حرکت بسیج اساتید اقلید به‌سمت توانمندی در تربیت نسل تراز شهید چمران

رئیس کانون بسیج اساتید شهرستان اقلید گفت: لازمه توانمندی در تربیت نسلی در تراز شهید چمران این است که اساتید و دانشگاهیان ما ویژگی‌های شهید چمران را شناخته و درراستای آن حرکت کنند.

لزوم حرکت بسیج اساتید اقلید به‌سمت توانمندی در تربیت نسل تراز شهید چمران

به گزارش سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از اقلید، سجاد رنجبر در جلسه گرامی‌داشت یاد شهید چمران و روز بسیج اساتید که با حضور ائمه جمعه اقلید و سده، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، جانشین فرمانده سپاه، اعضای هیأت رئیسه مجمع عالی بسیج، روسا، مسؤولان و اساتید دانشگاه ها در سالن غدیر سپاه این شهرستان برگزار شد، روز بسیج اساتید، دهه کرامت و هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و یاد شهید  چمران و شهید بهشتی را گرامی داشت.

حمایت بسیج اساتید اقلید از اقدامات فسادستیز قوه قضائیه

وی با تأکید بر لزوم ادامه حرکت فسادستیز قوه قضاییه تا ریشه کن شدن فساد در جامعه افزود: از این حرکت فسادستیز حمایت می‌کنیم.

رئیس کانون بسیج اساتید شهرستان اقلید با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، درزمینه سرفصل علم و پژوهش، مبنی بر اینکه «ما هنوز از قله‌های دانش جهان عقبیم؛ باید به قله دست یابیم»، خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای قوی شدن و و فتح قله‌های دانش جهانی، حرکت در مسیر شهید چمران و تربیت فرزندان این مرز و بوم در تراز این شهید گران‌قدر است.

 رنجبر گفت: لازمه توانمندی در تربیت نسلی در تراز شهید چمران این است که اساتید و دانشگاهیان ما ویژگی‌های شهید چمران را شناخته و درراستای آن حرکت کنند.

لزوم بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند و صاحب‌نظر در راستای پیشرفت شهرستان اقلید

در ادامه نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی یاد شهدا به‌ویژه شهید مصطفی چمران را گرامی داشت و روز بسیج اساتید را تبریک گفت.

مسلم صالحی به کارگروه آموزش، تحقیقات و فناوری مجمع عالی بسیج شهرستان که گروهی متشکل از اساتید و نخبگان بسیجی است اشاره کرد و با بیان اینکه خود را عضوی از این مجموعه می‌دانم، عنوان داشت: امروز به این نیت در جلسه شرکت کردم که از ظرفیت این جمع (اساتید و دانشگاهیان و افراد صاحب فکر و ایده) در راستای رشد و توسعه شهرستان بهره گیریم.

وی با تأکید بر لزوم مطالبه‌گری، ارائه راهکار مناسب برای رفع کمبودها و مشکلات را نیز لازم و ضروری خواند و گفت: بدون شک تمام کسانی که پیش از این در کسوت نمایندگی بودند تمام تلاش خود را برای پیشرفت شهرستان بکار گرفتند اما از اصل مهم استفاده از نیروی انسانی توانمند و عدم غفلت از ظرفیت‌های موجود و نخبگان، نباید غافل ماند.

در پایان این جلسه، حجت‌الاسلام سیدمهدی موحد، رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان اقلید، عنوان داشت: مجمع عالی بسیج ظرفیتی خوب متشکل از مسؤولان، نخبگان و صاحب نظران شهرستان است که می تواند کمک خوب و بازوی توانمندی برای نماینده در راستای رفع محرومیت ها، کمبودها و مشکلات مردم باشد.

به گزارش فارس، این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج اساتید شهرستان اقلید و گذری به مسائل مربوط به مراکز آموزش عالی شهرستان به پایان رسید.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول