اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برنامه «مشرق عشق» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «مشرق عشق» ویژه روز ولادت امام رضا(ع) از این رسانه خبر داد.

برنامه «مشرق عشق» از رادیو معارف پخش می‌شود

سید احمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه کرامت رادیو معارف اظهار کرد: برنامه یک آسمان ارادت ویژه این ایام تولید شده که از دوم تا یازدهم تیر ماه از ساعت 22 تا 22:55 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه از تاریخ دوم تا هشتم تیر از حرم حضرت معصومه(س) و از نهم تا یازدهم تیر از حرم امام رضا(ع) پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به عوامل برنامه یک آسمان ارادت گفت: امیر عباس خاقانی به عنوان تهیه‌کننده و حسین حیدری به عنوان مجری در برنامه قم و ابوالفضل سلیمانی به عنوان تهیه کننده و رضا حبیبی به عنوان مجری در برنامه مشهد حضور دارند.

وی ارتقاء فرهنگ کرامت برای مخاطبان را از جمله اهداف این برنامه ذکر کرد و گفت: تبیین جایگاه و مصادیق کرامت با محوریت دهه کرامت و نهادینه کردن و تبیین معنا و مفهوم کرامت برای مخاطبان از دیگر اهداف است.

محمودی کرامت در قرآن، کرامت در سیره معصومین(ع)، چرایی و بیان جلوه‌های کرامت و بیان مصادیق کرامت را از دیگر اهداف برنامه یک آسمان ارادت ذکر کرد.

وی عنوان کرد: راهکارهای رسیدن به کرامت، آثار کرامت، پاداش دنیوی و اخروی انسان‌های کریم، کرامت در سیره حضرت امام رضا(ع) و امام رئوف و کرامت‌ها در حرم رضوی از دیگر اهداف این برنامه محسوب می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه سلسلة الذهب روز 12 تیر ماه مصادف با شب ولادت امام رضا(ع) خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت 21:30 تا 22:55 از رادیو معارف از حرم امام رضا(ع) پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه مشرق عشق ویژه روز ولادت امام رضا(ع) تولید شده که 13 تیر ماه از ساعت 9:30 تا 11 پخش می‌شود.

محمودی عنوان کرد: ابوالفضل سلیمانی به عنوان تهیه‌کننده و رضا حبیبی به عنوان مجری این برنامه است.

وی اهمیت الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) برای رسیدن به زندگی پاک را از محورهای موضوعی این برنامه ذکر کرد و افزود: شاخصه‌های رسیدن به حیات طیبه در این برنامه تبیین می‌شود. آنچه در این برنامه در نظر گرفته شده برخی از اصول حیات طیبه با توجه به کلام حضرت امام رضا(ع) است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف تصریح کرد: افزایش فهم مخاطبان در خصوص معارف رضوی و نقش امام در زندگی پاک، تبیین ریشه‌های زندگی پاک با محوریت کلام امام رضا(ع)، اصول حیات طیبه در کلام امام رضا(ع)، زندگی توحیدی و خدا محور از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است.

وی امامت راه رسیدن به توحید در حدیث سلسلة الذهب و زیارت جامعه، خشنودی در زندگی با داشتن اسوه و الگوی تمام عیار هدایت و قبول ولایت، شناخت حقیقت سعادت در دنیا و نجات در آخرت را از دیگر محورهای موضوعی این برنامه برشمرد.
انتهای پیام/78003*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول