اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

درب دفتر نماینده به روی همه باز است/ از پیگیری مطالبات مردم خسته نخواهیم شد

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس با اشاره به اینکه دفتر نماینده محل رجوع همه مردم است، گفت: تلاش خواهم کرد بنا به دستور امیر مومنان (ع) خود را در دسترس مردم به ویژه محرومین قرار دهم.

درب دفتر نماینده به روی همه باز است/ از پیگیری مطالبات مردم خسته نخواهیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به واقع زمانی می‌توانند به سمت موفقیت و انجام درست رسالت‌های خود حرکت کنند که ارتباط درستی را با مردم، کارشناسان و نخبگان ایجاد کرده و این ارتباط تنگاتنگ را بدون وقفه و با پذیرش چالش‌ها و آسیب‌های احتمالی آن تداوم ببخشند.

به همین منظور پس از آنکه در هفته‌های گذشته به صورت رسمی مسوولان دفاتر نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند، امروز با حضور جمعی از مردم و مسوولان دفتر ارتباطات مردمی «رضا آریان‌پور» با مردم در شهرستان مینودشت افتتاح و راه‌اندازی شد.

* هیچ فرصتی را برای پیشرفت منطقه از دست نمی‌دهیم

 نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در این آئین ضمن تقدیر از حسن اعتماد مردم مینودشت و شهرستان‌های دیگر این حوزه انتخابیه به خود برای تصدی مسوولیت خطیر نمایندگی مردم در مجلس، اظهار کرد: امروز یک ماه از عمر مجلس جدید و حضور بنده به عنوان نماینده شما مردم عزیز در خانه ملت می‌گذرد و خدا را شاکرم که در این یک ماه حتی یک روز از پیگیری مطالبات مردم و انجام وظایف نمایندگی خود در سطوح ملی، بین‌المللی و منطقه‌ای کوتاهی نکردم.

رضا آریان‌پور با اشاره به اینکه در همین مدت کوتاه با بسیاری از وزرا، معاونین رئیس جمهور، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای سازمان‌ها و نهادها، مدیران کل استانی و چندین نوبت با استاندار گلستان دیدار داشته‌ایم، افزود: تمام تلاش خود را معطوف کرده‌ایم که هیچ فرصتی را برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی و به ویژه استان گلستان و حوزه انتخابیه شرق این استان از دست ندهیم.

وی با تاکید بر اینکه افتتاح دفتر نماینده مجلس در شهرستان مینودشت در کنار سایر دفاتر شهرستانی در کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه با هدف تسهیل دسترسی مردم به نماینده است، خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) در نامه بسیار پرمغز خود به مالک اشتر به او توصیه می‌کند که خودش را در دسترس مردم قرار داده و نمایندگانی را برای دریافت گزارشات مردمی انتخاب کند که تلاش بنده نیز این بوده است که در این مسیر و عمل به این توصیه گام بردارم.

* مردم برای نماینده خود در مجلس دعا کنند/ هیجان‌زدگی و هیاهو آفت نمایندگی است

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفتر بنده در تمامی حوزه انتخابیه به روی تمام مردم باز است، ادامه داد: تمامی مردم این حوزه انتخابیه و حتی فراتر از شهرستان و استان نیز اگر احساس می‌کنند باید مطلبی را به گوش ما رسانده یا از ظرفیت و کمک نماینده برای حل مشکلات کشور و منطقه استفاده کنند می‌توانند به این دفتر مراجعه کنند.

آریان‌پور با اشاره به اینکه از همه مردم عزیز می‌خواهم تا ضمن درک این موضوع که وظایف نماینده مردم در مجلس خطیر و در حوزه‌های مختلف قانونگذاری و نظارت تعریف می‌شود برای ما دعای خیر کنند، تصریح کرد: قطعا بدون همراهی و همیاری شما مردم نماینده به تنهایی نمی‌تواند توسعه و آبادانی را برای منطقه به ارمغان بیاورد.

وی با تاکید بر اینکه انجام وظایف نمایندگی توام با رضایت خداوند متعال و مردم باید همراه با تدبیر و سعه صدر باشد، گفت: تلاش کرده ام از هیجان‌زدگی کاذب، هیاهوی بی‌جا و سیاست‌زدگی به دور بوده و با رصد دقیق اوضاع و تحلیل شرایط به صورت کاملا دقیق با شجاعت و آزادگی از حقوق مردم دفاع کنم.

* بهبود وضعیت معیشتی مردم دستور رئیس جمهور است/ برای توسعه منطقه همراه نماینده مجلس هستیم

سرپرست فرمانداری شهرستان مینودشت نیز در این آئین ضمن تبریک کسب توفیق خدمتگزاری برای مردم به نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: فرمانداری شهرستان مینودشت به عنوان نماینده دولت در شهرستان آماده هرگونه همکاری در راستای توسعه و پیشرفت منطقه با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است.

سید ابوالفضل حسینی‌نیا با بیان اینکه دستور صریح رئیس جمهور پرداختن به معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی مردم است، افزود: همه ما در تلاش هستیم تا بتوانیم با وجود دشمنی‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بستری را فراهم کنیم تا با بهبود وضعیت اقتصادی مردم در بستر ظرفیت‌های موجود در منطقه و توان تولید داخلی این برهه سخت را نیز همچون گذشته با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه همدلی میان دولت و مجلس می‌تواند زمینه ساز آبادانی و توسعه در شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: بنده معتقد هستم همه ما خدمتگزاران مردم بوده و این مردم هستند که ولی نعمت ما هستند، پس وظیفه داریم با تمام وجود توان و وقت خود را صرف پیشرفت و توسعه منطقه و بهبود وضعیت معیشتی مردم قرار دهیم.

گفتنی است در این آئین علاوه بر جمع کثیری از مردم مینودشت، مسوولان و مدیران این شهرستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشت و تعدادی از فعالان سیاسی و اجتماعی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول