اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

جمع آوری خودروهای تویوتا به علت نقص نرم افزاری

تویوتا از مالکان خودروهای پریوس تولیدی خود خواست تا برای رفع یک نقص نرم افزاری به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند.

جمع آوری خودروهای تویوتا به علت نقص نرم افزاری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، نقص فنی خودروهای پریوس تویوتا موجب می شود تا آنها ناگهان خاموش شده و از حرکت بازبایستند. تعداد خودروهای دارای نقص نرم افزاری پریوس ۷۵۲ هزار واحد اعلام شده است.

از ۷۵۲ هزار خودروی یادشده ۲۶۷ هزار دستگاه در آمریکا به فروش رفته اند و بقیه در کشورهای دیگری به بازار امده اند. نقص نرم افزاری این خودرو هم به تولیدات سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ یعنی پریوس استاندارد و هم به مدل های تولیدی سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ یعنی پریوس مدل وی بازمی گردد.

 

نقص نرم افزاری این خودرو در موارد نادری رخ داده، اما موجب از کارافتادن موتور بنزین سوز و خاموشی آن می شود. این مشکل به خصوص در صورت وقوع در بزرگراه ها می تواند مشکلات جدی برای سرنشینان ایجاد کند. تویوتا اعلام کرده که این مشکل را با یک به روزرسانی رایگان نرم افزاری برطرف می کند. خریداران خودروهای پریوس تا پایان ماه آگوست باید برای حل نقص فنی یادشده به نمایندگی های تویوتا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول