اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بهره‌برداری از فاز اول خط برق‌رسانی دومداره دشتک - آلیکوه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری گفت: فاز اول احداث خط برق‌رسانی دومداره دشتک – آلیکوه به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از فاز اول خط برق‌رسانی دومداره دشتک - آلیکوه

 مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تشریح پروژه‌های برق‌رسانی در شهرستان اردل گفت: پروژه احداث خط دومداره دشتک – آلیکوه به طول 4 کیلومتر و با اعتبار 10 میلیارد ریال در دستور کار این شرکت قرار دارد و در حال حاضر فاز اول این پروژه به طول 2 کیلومتر توسط نیروهای عملیاتی امور برق این شهرستان اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری هدف از اجرای این پروژه را تأمین بار بخش کشاورزی، بهبود پروفیل ولتاژ، کاهش خاموشی‌ها و افزایش قابلیت اطمینان شبکه عنوان کرد و افزود: جهت اجرای فاز دوم این پروژه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و به‌زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد کل مشترکین برق چهارمحال و بختیاری 375 هزار مشترک است و از این تعداد 17 هزار مشترک در شهرستان اردل هستند، اضافه کرد: در حال حاضر 736 روستای استان از نعمت برق برخوردار است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول