اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیکر شهید «نسیم افغانی» برای خاکسپاری به مشهد رسید

پیکر شهید نسیم افغانی برای خاکسپاری در حرم مطهر رضوی، راهی مشهدالرضا شد و ساعتی قبل با حضور جمعی از مسؤولان، در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال قرار گرفت.

پیکر شهید «نسیم افغانی» برای خاکسپاری به مشهد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پیکر شهید نسیم افغانی برای خاکسپاری در حرم مطهر رضوی، راهی مشهدالرضا شد و ساعتی قبل با حضور جمعی از مسؤولان، در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال قرار گرفت.

قرائت زیارت عاشورا، ادای احترام نظامی و حضور جمعی از خانواده شهدا، برخی از اعضای شورای تامین استان، سرکنسول افغانستان، مسوولان شهری و فرمانده قرارگاه ثامن الائمه در فرودگاه، بخشی از مراسم استقبال را تشکیل می‌دهد.

شهید نسیم افغانی از شهدای دفاع مقدس است که پیکر او اخیرا در تفحص منطقه فکه پیدا شد و با توجه به شهید شدن اعضای خانواده‌اش در بمباران افغانستان، با دستور رهبر انقلاب پیکر این شهید والا مقام در حرم رضوی به خاک سپرده می‌شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید نسیم افغانی امروز از ساعت ۱۸ تا اذان مغرب و عشاء با حضور مسؤولان، خادمین حرم مطهر رضوی و خانواده شهدا در رواق امام خمینی(ره) حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

مراسم تدفین پیکر شهید نسیم افغانی فردا سه‌شنبه 10 تیر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مروی و خدام بارگاه امام رضا(ع) با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و پیکر وی در حجره ۱۷۰ صحن آزادی حرم مطهر رضوی به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/70061/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول